הורוסקופ חודשי מזל בתולה אוקטובר 2020

על פי המלצת הכוכבים אתם חייבים לתכנן כל צעד לפני שאתם עושים אותו. עם מרקורי בנסיגה לא יהיו לכם מספיק אמצעי זהירות כדי לא להגיד דברים לא ראויים. עדיף לא לומר שום דבר כי יתכן שאנשים יתחילו לפרש לכם את המילים ויבינו משהו אחר מי מה שהתכוונתם.

קריירה וכסף

המאמצים לפי אסטרולוגיה חודשית מופנים החודש כלפי פעולות מגוונות. השמש, נוגה, ומרקורי בחלקו הראשון של החודש, פשוט יידחפו אתכם להשתתף בפגישות ובאירועים שונים שבהן תוכלו לפגוש אנשים עם אינטרסים זהים שלכם. החברים גם יכולים לתרום בתחום הקריירה. בתחום הפיננסי אתם תהיו תחת לחץ מסוים.

אהבה ומשפחה

אז בחודש הזה יהיו סכסוכים. ייתכן שיהיו בסוג אחר של יחסים חברתיים, לא בהכרח במערכת היחסים של בני הזוג. אבל הסיכון של מתחים במערכת היחסים של בני הזוג היא גבוהה מאוד. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם מגיבים בעצבנות על כל דבר אך יכול להיות שגם בני הזוג מגיבים באימפולסיביות.

המצב הבריאותי

מבחינה בריאותית על פי הורוסקופ חודשי מדובר על תקופה מאד טובה: אתם מלאי אנרגיה ושום דבר לא יעמוד בדרככם.

[facebook_like_button] [google1]


הורוסקופ 2020

הורוסקופ 2020 משקף עבור אנשים רבים את השנה הקרובה במספר תחומים וזאת בכדי לקבל הצצה קטנה וקווים מנחים לצורך התנהלות מיטבית והצלחה ככל האפשר. אסטרולוגיה שנתי 2020 חופשת בפנינו שנה מאתגרת הכוללת עליות ומורדות אך בסיכומן ניתן לומר כי מדובר בשנה חיובית למדיי למרבית המזלות וזאת ...