הורוסקופ חודשי

איך הסגולות משפיעות על חיינו?

איך הסגולות משפיעות על חיינו?קשה מאוד להגיד בכמה מילים מהי סגולה, הרי יש כל כך הרבה סוגים של סגולות – החל מאותן סגולות נגד עין הרע או סגולות קצת יותר מהותיות כמו סגולות להצלחה או בכלל סגולות לפרנסה כל אחת מהן מדבר על משהו אחר ודרך המימוש שלה תהיה שונה.

באופן כולל, סגולה היא אנרגיות חיוביות או דברים טובים שאמורים לקרות לכם בזכות שימוש בסוגים שונים של קמעות או אבני חן שכל אחד מהן תגרום לכם לממש את התכונה על פי האנרגיות הקיימות בקמע או באבן. כמובן שעל כל אחד הסגולות עובדות באופן שונה, אבני החושן הן החזקות ובעלות ההשפעה הגדולה ביותר בכל הקשור לסגולות.

הסגולה לא מגיעה במהירות אומנם, אך היא יכולה לעזור לכם ולמנוע פגיעה עתידית. על מנת למקסם את יכולת הקמעות מוטב לפנות אל מיסטיקנים שיעזרו לכם להתאים את אבני חן או את אבני החושן בצורה כזאת שהשילוב בניהם יהיה אפקטיבי עבורכם ולא יגרום לכם להישאר בסטאטוס הקיים.

אומנם ברוב הפעמים השינוי בראש הוא זה שעושה את העבודה, אך על פי מיסטיקה – לכל אבן טמונה האנרגיה שאמורה להביא את הסגולות לידיי ביטוי ואם תדעו להשתמש בכל אבן חן בתבונה תוכלו להביא את האפקטיביות של הסגולות לחייכם במהירות וביתר קלות. באינטרנט תוכלו למצוא מידע רחב על סגולות ועל כל אבן חן שמעניינת אתכם.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,435
Rate this post

שאלות ותשובות נוספות

Exit mobile version