עוגית מזל לכל מי שרוצה להיות שמח

Fortune Cookiesהתיאוריות על עוגיות המזל הן רבות ומגוונות, מצד אחד מייחסים להן השפעות הקשורות אל הורוסקופ וניבוי עתידות ומצד שני יש כאלה הטוענים כי מדובר באחיזת עיניים. על עוגיות מזל קשה לתת תשובה חד משמעית בנושא הזה, אך עוגיות מזל מוכרות לנו כבר עשרות שנים ולכן הדעה היא כי יש דבר מבוסס בהסתמכות על עוגית מזל או כל דבר הקשור לנושא.

כמובן שיש כאלה שיעדיפו לפנות לתחום של אסטרולוגיה ומזלות, אך אותן עוגיות מזל סיניות מאפשרות לנו מצד אחד ליהנות מעוגייה טעימה ומצד שני לפתוח פתק שעשוי להגיד לנו מה צופן לנו העתיד – כמובן שבכל אחת מאותן עוגיות המזל יש פתק שונה, ומכאן יש אפשרות לדעת מה צופן לנו העתיד במספר רבדים.

עוגיות מזל מוכרות לנו עוד מסין העתיקה, ולכן הדרך הזאת הייתה נהוגה בימים יותר קדומים – כיום אפשר בקלות לדעת מה צופן לנו העתיד על ידי פתיחת תחזית אסטרולוגית שזמינה בכל מקום, אך יש משהו מיוחד בכל עוגיית מזל סינית שמצד אחד מסקרן אותנו ומצד שני גורם לנו להנאה. מה גם שכיום תוכלו למצוא בקלות עוגית מזל, וזה יכול לעיתים להיות לכם ממש על הדרך – ולכן יש כאן אלמנט שעשוי לשנות לכם את היום, והוא בכלל לא מעקב אתכם או משנה את שגרת היומיום שלכם שזה כבר משהו טוב.

קבל עוגית מזל חינם – לחץ כאן


מספר הצפיות בעמוד זה: 7,559
5/5 - (1 vote)

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות