מזל תאומים הורוסקופ חודשי דצמבר 2016

מזל תאומים הורוסקופ חודשי דצמבר 2016בני מזל תאומים, במהלך המחצית הראשונה של החודש יהיו די עמוסים. על פי הורוסקופ חודשי עבור מזל תאומים ייתכנו בעיות עם האנשים שסביבו, אם הוא לא שולט בעצמו מספיק. לפני שאתם אומרים משהו תחשבו פעמיים כי המילים שלכם עשויות לפגוע גם באנשים הכי קרובים אליכם.

קריירה וכסף

כניסתו של מאדים למזל שלכם החודש מסמלת תחילתה של תקופה של כמה חודשים פעילים מאוד, מלאי שינויים. למרות שאתם לא שלמים לגמרי עם השינויים האלה הם עשויים להיות פתחים להתקדמות. מאדים מקנה לכם כוח וגם כוח רצון להוכיח תמיד משהו. הוא מביא את התחרות ויריבויות בתחום הקריירה, לכן, עליכם להכין את עצמכם לקרב. עם מאדים לצדכם אתם תזכו בניצחונות גדולים, אבל רק אם אתם תדעו למקד את האנרגיה, לא למהר ולא לתת לדחפים של הרגע להשתלת על עצמכם. לעת עתה, החודש הזה מביא לכם סיפוק בקריירה וקצת יותר כסף לכיס.

אהבה וזוגיות

עם כוכב וונוס בבית של האהבה, הדחף הארוטי והצרכים הרגשיים של מזל תאומים יותר בולטים ועל פי תחזית אסטרולוגית חודשית קל יהיה לו יותר למשוך תשומת הלב. כל הדברים האלה מעודדים את האהבה ומשפרים את כל התחום הזה. עם זאת, השבוע האחרון של החודש יכול להביא כמה אירועים בלתי צפויים, ואולי אפילו לא רצויים, כי ונוס בנסיגה.

בריאות

החודש יביא הרבה עצבנות, חוסר היכולת להירגע ומתח עבור מזל תאומים. על פי אסטרולוגיה חודשית התאומים יגיבו ללא שום פרופורציה במצבים מסוימים. בעיות הקשורות לרכוש, נכסים או ויכוח משפחתי ייגרמו להם אי שקט מתמיד.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,166
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...