מזל שור הורוסקופ חודשי פברואר 2017

מזל שור הורוסקופ חודשי פברואר 2017אם אתם בני מזל שור, לפי הורוסקופ חודשי החודש יהיו תוצאות למאמצים שעשיתם בעבודה. יהיה טוב להימנע מאימותים עם האנשים הקרובים אליכם. התוקפנות המילולית ביחסים עם הבוסים יכולה ליצור בעיות, אפילו אפשר להגיע למצב להיות מפוטר.

קריירה וכסף

הקריירה היא המטרה מספר אחת החודש ואתם מרכזים את כל תשומת הלב לכיוון הזה, מה שיעניק לכם סיפוק רב. לא שהדברים פשוטים, בכלל לא, אבל יש לכם הרבה כוח בעבודה, מטרה מדויקת ואסטרטגיות מוצלחות ומלא רעיונות. הרעיונות של מזל שור פשוט באים בסרט נע והם מתוחכמים ויצירתיים. מזל שור עובר תקופה פורייה מאד בתחום הקריירה שלו. כל העבודה שלו וכל מה שהוא עושה כרוך, גם אם הוא פרודוקטיבי, בלחצים גדולים, התנגשויות וויכוחים רבים. החודש עבור מזל זה בתחום הקריירה יכול להיות מלא באירועים. מבחינה כספית מדובר על חודש משגשג.

אהבה וזוגיות

בשביל מזל שור לפי תחזית אסטרולוגית חודשית החודש מתחיל בסערה מבחינת האהבה. זוגות הנושאים הם בעלי עניין משותף לגבי הכסף, אך זה יכול, באותו הזמן, לנזק את הבנה שבניהם. איכשהו, בחייהם של בני הזוג שור יש אינטראקציה בין כסף – יחסים, אשר, אם היא מנוהלת היטב, יכולה להביא לרווחים, אבל אם היא מנוהלת אחרת, יכולה להביא להפסדים או וויכוחים. אם אתם רווקים לא יהיה קשה מדי למצוא זוגיות החודש, אבל יחסים שנולדים עכשיו הם די לא יציבים.

בריאות

אסטרולוגיה חודשית חוזה תקופה מתוחה עבור מזל שור. הבריאות חייבת להיות במעקב גם בהמשך. כל בעיה צריכה להיות מטופלת באופן מיידי וברצינות.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,209
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...