מזל שור הורוסקופ חודשי ספטמבר 2016

מזל שור הורוסקופ חודשי ספטמבר 2016חודש יולי מכין הרבה רגעים של רוגע! לפי הורוסקופ חודשי הכוכבים "בונים" לכם אווירה חיובית, כך זה יהיה כמעט בלתי אפשרי להיות מעורבים במצבים אשר ישפיעו עליכם בצורה לא נעים. במאדים ושבתאי יפעלו לטובתכם, כך שתראו שגשוג בחייכם בדיוק איפה שרציתם יותר.

קריירה וכסף

בנושא הכספים הכל זורם במהירות: עסקאות, רווחים, רכישות וכו’. כל מה שקשור לכסף אפשרי במהלך החודש הזה, אבל לא הכל מומלץ. זה לא רעיון טוב, שמזל שור ייקח הלוואה כדי לממן יוזמה חדשה. מצד שני, על לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל שור יכול לחדש בתקופה הזאת יוזמה ישנה יותר אשר לא ממש אותה.
כל הספקולציות או כל הרווחים שהושגו ללא עבודה הם דברים אשר יובילו בסופו של דבר להפסדים. בנוסף, רצוי שהקשתים לא יערבבו נושא הכסף עם אהבה או ידידות, כי גם כאן יפסידו. היעדים המקצועיים של מזל שור מוכתבים על ידי כסף בלבד.

אהבה וזוגיות

מערכות היחסים של מזל שור אינם קלים לניהול החודש. ישנו, כמובן, עניין ברור כלפי היחסים, מתרחשים אירועים מיוחדים, אבל התחושה הכללית יכולה להיות של מחלוקת או קושי. השמש, נמצאת בבית הזוגיות, אך מלווה במרקורי ולפי כך, אתם יכולים לצפות לאי הנוחות הנגרמת על ידי תקשורת לקויה וגם חוסר תשומת לב, בלבול או שיפוט מוטעה. על פי אסטרולוגיה חודשית החודש הזה אינו מתאים לקבלת החלטות אשר נוגעות זוגיות של מזל שור, אבל יכול להיות חודש מאוד מתאים לניתוח של המצב הקיים.

בריאות

מבחינת הבריאות, הנוכחות של מאדים, עדיין גורמת במידה מסוימת למחלות ולסבל. הגוף שלכם בגלל מתחים, נחלש. יש לנסות לנוח יותר, אימצו אורח חיים כמה שיותר בריא. הירקות והפירות לא צריכים להיות חסרים בתזונה שלכם. העצה שלנו היא להגיע לרופא בכל פעם שאתם מרגישים שמשהו לא הולך טוב ולהקשיב להמלצותיו.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,609
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...