מזל שור הורוסקופ חודשי דצמבר 2016

מזל שור הורוסקופ חודשי דצמבר 2016לפי הורוסקופ חודשי מזל שור נכנס לחודש עם מזל והתקדמות. התקדמות בקריירה תתרחש לאחר אמצע החודש, כאשר בעבודה אתם תעשו דברים מועילים. אדם סמכותי או מישהו עם בתפקיד חשוב יכול לתמוך בכם. אתם מרגישים בשליטה בכל דבר שתעשו והסמכות שלכם מול אחרים רק הולכת וגודלת.

קריירה וכסף

בין יופיטר, בתוך בית העבודה של שור ושבתאי ממוקם בבית הקריירה, המוניטין שלו פורח והוא יצליח מאד. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל שור הישג הישגים שהם כעת חשובים לעתידו. הצמד יופיטר – שבתאי יחזק את הקריירה שלכם מכיוון שעכשיו ניתן להבחין טוב יותר מהם יעדי החיוניים והמשאבים כדי לעסוק רק בדברים החשובים באמת. הניסיון שצברתם עד כה כבר מוכר לכולם והסמכות שלכם רק מתחזק כל הזמן.

אהבה וזוגיות

אתם חיים תקופה מיוחדת. ונוס, כוכב אהבה, נחוש להישאר כאן יותר מהרגיל. תחת השפעתו של ונוס החיים סנטימנטאליים של שור יהיו יותר רומנטיים, יותר שמחים, יותר מהנים. האהבה מרחפת באוויר ויכולה להיוולד מכלום: ממבט, מרמז, מתוך חלום, מתוך דעה. בבית הזוגיות של מזל שור נמצא יופיטר שמגביר את הצורך לחיבה. יופיטר עם סטורן יכולים לגרום לתחילתה של מערכת יחסים מתמשכת או במקרה של קשר קיים, ההחלטה למסד את הקשר. אם אתם נמצאים במערכת יחסים רשמית, אתם תשגו הישג חשוב עבור הזוגיות שלכם.

בריאות

לפי אסטרולוגיה חודשית אין החודש איומים רפואיים גדולים. השמש מעניקה לשור חיוניות ואנרגיה. יתרה על כן, צדק עם שבתאי, מעניקים יציבות מעולה. זהו חודש שבו אתם יכולים להשקיע קצת בבריאות: בדיקות שנתיות, לבקר את רופא השיניים, לקחת תוספי מזון, חברות בחדר כושר ועוד.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,113
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...