מזל שור הורוסקופ חודשי אוקטובר 2016

מזל שור הורוסקופ חודשי אוקטובר 2016חודש אוקטובר 2016 יהיה תחת מבחן של כישוריו של מזל שור. זה יהיה טוב להיות מאורגנים ולהמר על כל הכישורים האישיים. אל תתנו לאף אחד להפחיד אתכם ובדרך זו תוכלו להתמודד עם מצבים קשים או קלים אשר בכל מקרה תצטרכו לעבור אותם.

קריירה וכסף

ללא ספק, יש לכם הרבה עבודה וזה דורש הרבה אנרגיה, התלהבות, זמן ומאמץ כדי לעמוד ביעדים. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית זה לא יהיה קל, אבל אנחנו מדברים על כך שבני מזל שור חייבים להיות ממוקדים, להתבסס על האינסטינקטים לעבוד ביעילות. אם אתם מחפשים עבודה חדשה, יש לעקוב אחרי הפניות לא להתייאש, לצפות לתשובות, כי סיכוי טוב להצלחה. מבחינה פיננסית, אין לכם סיבה לדאוג.

אהבה וזוגיות

אוקטובר, ברמת האהבה יהיה לפי הורוסקופ חודשי מלא רגש. אתם לתת תשומת לב, מלאי סבלנות ושהתקשורת עם בני זוגכם תהיה פתוחה. לא הכריחו את הדברים, כי אלה יכולים להחריף. תהיו פתוחים לדיאלוג בונה, תהיו יותר מתירנים, רגועים יותר ומוכנים לעשות כמה פשרות קטנות. בדרך זו, האווירה תהיה שלווה, מרגיע ומהנה וכך ניתן להתגבר על כל מכשול, אחרת, יהיו מתחים. אם אתם נמצאים במערכת יחסים, נסו  להיות סובלניים ובכך המצב בהדרגה יהיה פחות מתוח, לקראת סוף החודש.

בריאות

אסטרולוגיה חודשית ממליצה לא להגזים ולנסות להימנע ממצבים מלחיצים. אתם חזקים, אל תלכו שולל אחרי הגל או אחרי דברים אשר שאינה מתאימים לאינטרסים או המטרות שלכם. תעניקו יותר זמן לחיי משפחה, למרגוע, למנוחה, לפעילות גופנית ותאמצו תזונה בריאה.


מספר הצפיות בעמוד זה: 2,992
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...