מזל קשת הורוסקופ חודשי ספטמבר 2016

מזל קשת הורוסקופ חודשי ספטמבר 2016במקרה של מזל קשת, חלקו הראשון של החודש מביא רצון לשנות ולעשות דברים חדשים. לפי הורוסקופ חודשי האריה יכול לקבל הזדמנות  להגיע למטרה מסוימת די מהר, אולי עם עזרה של חבר או מכר. בכל זאת, אסור להתלהב יותר מדי בנושא זה כדי לא להתאכזב, אבל בוודאות, תוכלו להשיג כמה דברים חשובים עבור הסובבים אתכם וגם עבורכם.

קריירה וכסף

בחודש הזה, מזל קשת יהיה מאוד עסוק גם בלקדם את הקריירה וגם בעניין הכסף. נוכחותה של השמש בבית הכספים תוביל להזדמנויות במובן של רווחיים בלתי צפויים. גם ונוס מביא תרומה נוספת. מבחינת הקריירה יש סיכוי טוב לקידום במיוחד במחצית השנייה של החודש על פי תחזית אסטרולוגית חודשית, מאדים יסיר כמה מכשולים שבדרך ויעניק יתרונות לשיתופי פעולה או לפתיחת עסק משלכם. המשפחה תהיה זו אשר תתמוך ותעודד אתכם אם אתם רוצים ליזום הליך כזה.

אהבה וזוגיות

זה נראה שמדובר על תקופה רגועה בחיי הזוגיות, אף על פי שיהיו כמה מחלוקת קטנות. אתם מודאגים לגבי נושאים די פרגמאטיים דברים כגון: כסף, רכישות וכו'. מזל קשת שותף לאחריות ועבודות בבית, תומכים אחד בשני ועוזרים אחד לשני. במקרה של מערכות יחסים קבועות, התשוקה המינית מתבטאת בכל הכוח. במקרה של מערכות יחסים חדשות יש תשוקה ורגשות מאוד אינטנסיביים, ובגלל זה התגובות עשויות להיות מופרזות והבעיות יכולות להיות חריפה או בתדירות גבוהה יותר.

בריאות

מצבכם הפיזית והנפשית יהיו תחת ההשפעה של הכוכבים סטורן ומאדים. לפי אסטרולוגיה חודשית תהיה תנודה בין, רגעים טובים ורגעים בהם אתם תרגישו עייפים, לחוצים וחסרי מוטיבציה. ברגעים כאלה תקבלו עוזרה ממאדים . תהיו זהירים עד אמצע מאי כאשר רבים מכם יצטרכו להתמודד עם בעיות עיכול. לפי כך, זהירות כמה אתם אוכלים כדי לא להחמיר את הביעה.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,358
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...