מזל עקרב הורוסקופ חודשי פברואר 2017

מזל עקרב הורוסקופ חודשי פברואר 2017מזל עקרב מתחיל חודש בצורה מאוד לא שקטה, אך, כל יום שעובר הוא יהיה יותר ויותר רגוע. לא באמת יש לו סיבה להיות רציני מדי בתקופה זו. עם זאת, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית בעיות משפחתיות עשויות למשוך תשומת לבו, במיוחד אלה הנוגעות להורים ולילדים. נסו להיות אופטימיים ולהתרכז במציאת פתרונות.

קריירה וכסף

הדברים מתחילים לזוז, כך שהסיכוי להצלחה נראה סביר. יש גם פתיחות בתקשורת עם אחרים, אשר מביאה את הסיכוי של הצלחה ורווחה. עקב נסיגה של מרקורי, לפי הורוסקופ חודשי יהיה בבלבול או עיכובים הקשורים למסמכים או משא ומתן. הפעילות והדאגות הכלכליות עוברות במקום הראשון בסדר העדיפויות של מזל עקרב. מבחינה כספית, הדברים אינם נראים טוב. תהיו זהירים בקשר להסדר הנוגע לכסף ואל תשכחו שאתם צריכים להיות מסודרים בעניין הכסף .

אהבה וזוגיות

אסטרולוגיה חודשית מכריזה על חודש מיוחד ברמה הסנטימנטאלי עבור מזל עקרב. הכוכב ונוס נכנס למזל שלכם והוא ויביא יותר חיבה. אתם תרגישו צורך להקדיש יותר תשומת לב לעצמכם, להיות אלגנטיים יותר, מסודרים יותר מהרגיל. אתם תמשכו את תשומת הלב של אחרים כמו מגנט. החיים של בני הזוג יעברו תקופה של הרמוניה רגשית. למי שלבד תכפלנה ההזדמנויות לפגוש שותף פוטנציאלי. איכשהו אתם רוצים שאהבה תבוא אליכם והיא בסוף תופיע.

בריאות

יש לכם כוח ואנרגיה בשפע ואתם נהנים ממצב בריאותי מעולה, אבל לא צריך להגזים. מומלץ להיות זהירים, להימנע קיצוניות מכל סוג שהוא, כי אתם נוטים להיות מתוחים במידה מסוימים. לפיכך, יש לקחת הפסקה מהעבודה כדי להירגע ולנוח. לנוכחותו של יופיטר בבית הבריאות מזל עקרב יש שני צדדים: מצד אחד הוא תומך בכם פיזית, מצד שני הוא מזהיר, כך שתהיו זהירים.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,279
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...