מזל סרטן הורוסקופ חודשי דצמבר 2016

מזל סרטן הורוסקופ חודשי דצמבר 2016בחודש הזה מזל סרטן יכול להתקדם בקריירה שלו וגם מבחינה כספית וזה קורה בגלל שהבוסים תומכים בו. על פי הורוסקופ חודשי מזל סרטן עלול להסתבך במערכות היחסים ובחיי האהבה בכלל, עקב רצונו לשלוט על בני הזוג וזה יכול להוביל לעימותים. טוב יעשה מזל זה אם ימנע ממחלוקות במערכת היחסים עם יקיריו ובמקום העבודה.

קריירה וכסף

זאת תהיה תקופה בלתי נלאה, גדושה, עם מצבי חירום, מכשולים, יריבות, תככים ועוינות. זה לא קל, אבל יש תקווה כי שבתאי במזל סרטן, ייתן לכם את הסבלנות, עקשנות, חוכמה, כדי שתוכלו לטפל בהכל ולצאת מזה אם ראש מורם. טוב יהיה לעשות תוכנית גיבוי למקרה שהדברים פונים לנתיב שונה מזה שאתם תכננתם. כאשר מדובר על הכסף אסטרולוגיה חודשית מזל סרטן חוזה תקופות של עליות ומורדות ויהיה קצת יותר טוב במחצית השנייה של החודש.

אהבה וזוגיות

אז בחודש הזה יהיו סכסוכים ייתכן שהם יהיו בסוג אחר של יחסים כמו חברתיים ולא בהכרח במערכת היחסים בין בני הזוג. אבל הסיכון של מתחים במערכת היחסים של בני הזוג היא גבוהה מאוד. לפי תחזית אסטרולוגית חודשי מזל סרטן מגיב בעצבנות על כל דבר אך יכול להיות שגם בני הזוג מגיבים באימפולסיביות.

בריאות

השבועיים הראשונים של החודש עדינים: לפי הורוסקופ מרקורי מתחיל בנסיגה סביב לנפטון, בבית המחלות של מזל מאזניים. דבר זה עלול לגרום לזיהומים בדרכי הנשימה, הרעלת, לקויי ריכוז וזיכרון.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,076
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...