מזל מאזניים הורוסקופ חודשי פברואר 2017

מזל מאזניים הורוסקופ חודשי פברואר 2017על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל מאזניים יכול להיות מאוד יהיר. זה יכול להוביל אי הבנות, אי ההסכמה עם המשפחה, חברים או עמיתים לעבודה. כבר באמצע החודש המאזניים ירגישו מלאי אנרגיה ומלאי רצון לעשות כל מני דברים ושינויים. מזל מאזניים יכול לקבל את התמיכה של הבוס או של אדם חשוב אחר. זה הו חודש טוב מאוד כדי לעלות על המתחרים שלכם.

קריירה וכסף

השמש, נוגה, ומרקורי בחלקו הראשון של החודש, פשוט יידחפו את מזל מאזניים להשתתף בפגישות או אירועים המתקיימים תחת פטרונותם של ארגונים מסוימים שבהן הוא יכול לפגוש אנשים עם האינטרסים זהים לו. בכל המקומות האלה מזל מאזניים יכול לקבל הזדמנויות של שיתופי פעולה אפילו למצאו עבודה. החברים גם יכולים לתרום בתחום הקריירה שלו. לפי הורוסקופ חודשי הוא צריך תמיד להציג התנהגות מאוזנת ודיפלומאטיה. בתחום הפיננסי יהיה לחץ מסוים. המאזניים יכולים להרוויח הרבה כסף, אבל זהירות, הסיכון של הפסדים נוכחת גם הוא.

אהבה וזוגיות

לפי אסטרולוגיה חודשית מדובר על חודש מאד טוב מבחינת הזוגיות של מזל מאזניים. ונוס, כוכב הלכת של אהבה והרמוניה, ניכנס ישר לתוך בית מזל מאזניים ולמרות שלאחרונה לא היה יותר מדי נוח, בטח הייתה תקופה עשירה באירועים משמעותיים. עכשיו הכל ברור וממשיכים בהתלהבות קדימה. ונוס יכול להציע, סוף סוף, את המתנות שלו: אהבה, בילוים ומצב רוח טוב.

בריאות

המצב הבריאותי הוא מעט טוב יותר מאשר בחודש הקודם, אבל עדיין לא הכל מושלם. על פי הורוסקופ אתם משפרים בהדרגה, אבל לא להגזים לעת עתה. הבעיה העיקרית היא המתח. הוא ימשיך להיות האויב שיש לפחד ממנו, כך שיהיה צורך להיזהר ולמנוע ככל הניתן ממצבים בלתי רצויים ולא נעימים. להיזהר ולהימנע מקיצוניות.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,016
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...