מזל מאזניים הורוסקופ חודשי ספטמבר 2016

מזל מאזניים הורוסקופ חודשי ספטמבר 2016אם אתם בני מזל עקרב, לפי הורוסקופ חודשי החודש יהיו תוצאות למאמצים אשר השקעתם בעבודה. עם זאת, עליו להימנע מעימותים עם אנשים קרובים כמו חברים ומשפחה. תוקפנות מילולית.

קריירה וכסף

מזל מאזניים לא אוהב להשוויץ, אבל גם אינו יכול להתלונן על הקריירה שלו. אולי זה לא באמת מה שאתם רציתם לעשות בחיים, אולי עליתם על הגל, אבל, אתם מבוקשים מאד. עם זאת, צריך סבלנות, מתינות, כי אתם יכולים להיתקל בעיכובים, בעיות לא צפויות או סיבוכים הקשורים לתקשורת, מסמכים או במשא ומתן. זה נראה, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית שמרקורי בנסיגה והשמש יהיו ביחסים לא ידידותיים עם שבתאי. בסוף החודש המצב מתחילים להסתדר, הדברים יחזרו לקדמותם. מבחינה פיננסית, הדברים דווקא בסדר, אבל זה לא מזיק להיות זהירים.

אהבה וזוגיות

לאחר תקופה ממושכת שבה נהיתם מהנוכחות החיובית של יופיטר, זה נראה שהתשוקה להרפתקאות הולכת וגוברת. כמו כן, מאדים עוזב, לאחר תקופה של שמונה חודשים שבהם הוא שיבש את הדברים במישור הסנטימנטאלי. לכן, המתח מצטמצם, ואתם תגיעו לכמה הישגים רגשניים לקראת סוף החודש, בזכות נוכחותו של ונוס. החודש הזה הוא חודש של אהבה, הרמוניה, שיתוף פעולה חיובית בתוך הזוגיות. יהיו חיבורים חדשים, ואלו אלה אשר עדיין בתוך מערכת יחסים יצליחו להצית מחדש את להבת האהבה.

בריאות

לפי אסטרולוגיה חודשית לא יהיו בעיות בריאותיות, ההיפך, החודש הזה יכול להביא כמה פתרונות לבעיות בריאות ישנות, במידת הצורך. עם זאת, יש חולשה מול מזונות מפתים לא רצויים. תיזהרו עם הממתקים ועם מעדנים אחרים שיכולים להוציא אתכם מקו הבריאות.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,560
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...