מזל מאזניים הורוסקופ חודשי אוקטובר 2016

מזל מאזניים הורוסקופ חודשי אוקטובר 2016מזל מאזניים מתחיל חודש בצורה מאוד לא שקטה, אך, כל יום שעובר הוא יהיה יותר ויותר רגוע. לא באמת יש לו סיבה להיות רציני מדי בתקופה זו. עם זאת, לפי תחזית אסטרולוגית חודשית בעיות משפחתיות עשויות למשוך תשומת לבו, במיוחד אלה הנוגעות להורים ולילדים. נסו להיות אופטימיים ולהתרכז במציאת פתרונות.

קריירה וכסף

במהלך התקופה הזו שיתופי הפעולה ואינטראקציות עם אחרים כגון חברים, עמיתים לעבודה, לקוחות, מתחרים וכו' יכולים רק לתרום לקריירה של מזל מאזניים. אתם  עומדים מול אתגרים, אבל מצליחים להתמודד איתם. האחריות הינה ברורה, כל אחד יודע מה לעשות, כדי להשלים את העבודה. על פי אסטרולוגיה חודשית, מאוד יתרמו לקריירה פעילות אינטלקטואלית ותרבותית, תוך כדי דגש על תקשורת. מבחינה פיננסית, את מזל מאזניים צריך להיות זהיר במהלך תקופה זו, כי הדברים יכולים להתנהל באופן מוזר ובלתי צפוי. כל זה בגלל שמאדים הוא בנסיגה מבית הכספים.

אהבה וזוגיות

לגבי מערכות יחסים מבוססות של מזל מאזניים, לא נראה שיהיו שינוים משמעותיים החודש. ייתכן שיהיה שיפור מסוים, עקב העובדה שוונוס ששולט על בית האהבה והזוגיות של מזל זה, חוזר למסלול ישר לאחר של נסיגה, מה שמביא לרגיעה באופן כללי.
לפי הורוסקופ יכול להיות שיפור ביחסים אם אתם עובדים יחד עם בני הזוג או אם יש האינטרסים משתפים. במקרה זה, את ההישגים שתשיגו הם אלה אשר מרגיעים את מערכת היחסים. בכל מקרה, לא לצפות לניסים! להפגין סבלנות והבנה כי התקופה אינה ורודה, אבל ניתן לעבור אותה עם הומור וחוכמה. אם יש לכם קשר אהבה חדש או אהבה מלאת תשוקה, להיות זהירים כי זה יכול להשפיע על הקריירה או על המוניטין!

בריאות

חודש אוקטובר לפי הורוסקופ חודשי אינו התקופה הטובה ביותר עבור הבריאות של המאזניים, לפחות לא עד אמצע החודש. הגוף נחלש ופגיע בפני מחלות מדבקות וגם כוח הרצון חלש מול פיתויים. מומלץ לנוח טוב, לקחת תוספי מזון עם ויטמינים ומינרלים, בקיצור לנהל חיים יותר מסודרים.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,013
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...