מזל טלה הורוסקופ חודשי פברואר 2017

מזל טלה הורוסקופ חודשי פברואר 2017החודש מאדים ונוגה נמצאים במזל טלה! ונוס הוא כוכב הלכת של האהבה ומאדים של התשוקה. כאשר הם נמצאים באותו מזל, האווירה מתחממת בכל מני תחומים של החיים. מזל טלה צריך להיות מוכן לזה.

קריירה וכסף

בחודש פברואר 2017 מזל טלה עובד הרבה, אבל התוצאות לא יאחרו להתרחש. לפי הורוסקופ חודשי יש לכם מספיק אנרגיה בשביל רעיונות מקצועיים חדשניים, שותפויות ופרויקטים. בנוסף אתם תיהנו בשיתוף של הכוכבים בקידום בקריירה והמזל יחייך לכם. הבוסים יעריכו אתכם ותצליחו למשוך את תשומת ליבם על ידי היחס, האופי, המקוריות, שמחת חיים, הכישרון וכן הלאה. אתם גם תוכלו ליהנות מרווחים כספיים יפים, אבל יש להיזהר על מה אתם מבזבזים את הכסף.

אהבה וזוגיות

חודש פברואר 2017 לפי תחזית אסטרולוגית חודשית הוא חודש של הרמוניה ותשוקה בין בני הזוג אודות השפעות של כוכבי הלכת נוגה ומאדים. מזל טלה רוצה לבלות זמן רב עם אנשים האהובים. אתם חיים תקופה מיוחדת. ונוס, כוכב אהבה נחוש להישאר כאן יותר מהרגיל. תחת השפעתו של ונוס החיים סנטימנטאליים יהיו יותר רומנטיים, יותר שמחים, יותר מהנים. האהבה מרחפת באוויר ויכולה להיוולד מכלום: ממבט, מרמז, מתוך חלום, מתוך דעה. בבית הזוגיות של מזל טלה נמצא יופיטר שמגביר את הצורך לחיבה

בריאות

על פי אסטרולוגיה חודשית החודש הוא חודש שבו אתם יכולים לטפל בנושאים שלא טופלו עד עתה. רצוי סוף, סוף, לקחת לידיים את הנושא של אורח חיים שלכם.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,196
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...