מזל טלה הורוסקופ חודשי ספטמבר 2016

מזל טלה הורוסקופ חודשי ספטמבר 2016חשוב החודש עבור מזל טלה זה להרגיש מבחינה כלכלית יציב. אם יש לו כסף בכיס הוא ירגיש נהדר ואם לא הוא יחוש חוסר ביטחון, וכל דבר יכול לעצבן אותו. בכל מקרה לפי הורוסקופ חודשי תהיה לו מספיק האנרגיה כדי להשלים את כל המתלות עד הסוף. התחושה שכל היקום נגדכם זה בגלל מרקורי בנסיגה ולמרבה הצער, לא יעבור יום ללא בעיה כל שהי. אתם חייבים להוכיח רוגע וסבלנות, אחרת זה רק יחמיר את המצב.

קריירה וכסף

הדברים מתחילים לזוז ואתם יותר יעילים בתקופה זו, כך שהסיכוי להצלחה נראה סביר. יש גם שיפור בתקשורת עם אחרים, אשר מביאה את הסיכוי של הצלחה ורווחה. עקב נסיגה של מרקורי, לפי  תחזית אסטרולוגית חודשית יהיה בבלבול או עיכובים הקשורים למסמכים או משא ומתן. הפעילות והדאגות הכלכליות עוברות במקום הראשון בסדר העדיפויות של מזל טלה. מבחינת הכסף, הדברים אינם נראים טוב. תהיו זהירים בקשר להסדר הנוגע לכסף ואל תשכחו שאתם צריכים להיות יותר מסודרים בעניין זה .

אהבה וזוגיות

עבור מזל טלה יהיו החודש סיבות רבות לסיפוק, אבל לא מבטיח הצלחות הגדולות במישור הסנטימנטאלי. יש השפעה קרה מהצד של שבתאי וגם מצד מאדים, שליט הבית של הזוגיות המצב עדין. בנוסף, גם ונוס לא מביא חדשות טובות כל כך, כי הוא עובר אזור מסתורי, סגור, מופנם. ברוב המקרים, הדברים קורים במישור פסיכולוגי, לא פיזי. עלולים להיות רגעים של בדידות, הטעיה, ויתור, הקרבה. אתם מעדיפים להיסגר בתוך עצמכם ואתם לא רוצים לבטא את רגשותיכם.

בריאות

על פי אסטרולוגיה חודשית מזל טלה הוא בכושר נהדר החודש ויש לו הרבה אנרגיה. אתם יכולים לנשום בהקלה לאחר תקופה תוססת, אתם מרגישים שהלחץ פוחת ומגיע איזון מסוים. אין בעיות בריאותיות במהלך תקופה זו. אתם אופטימיים, בטוחים, יש לכם מצב רוח טוב, אתם פתוחים לדברים חדשים. תוכלו לנצל את האנרגיה הזו, כדי לשמר על המצב הגופני המעולה.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,640
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...