מזל טלה הורוסקופ חודשי ינואר 2017

מזל טלה הורוסקופ חודשי ינואר 2017החודש מזל טלה יכול להתחיל פרויקטים חדשים אשר יהיו מוצלחים, בסופו של דבר. בני מזל טלה הם חזקים, יצירתיים, ופעילים ואפילו קצת מרדניים. הן התחום המקצועי והן התחום הפיננסי הם חזקים ופונים בכיוון הנכון. ברמה האישית, הטלאים מתעניינים בכל אלה אשר, בתורם, מתעניינים בהם. מופיע הצורך בשינוי וכל ההזדמנויות נראות מפתות.

קריירה וכסף

ניתן לחוש את המגמה, שהיחסים הסנטימנטאליים, ישפיעו גם על היחסים במישור המקצועי. בנוסף, מבחינת אסטרולוגיה חודשית ייתכנו סיבוכים הקשורים לחוזים, מסמכים או תיקים. במקרים מסוימים, מדובר על התקפה בעל פה או בכתב, על יריבות או סכסוך. עם זאת, לשים לב בקפידה ליחסים עם אחרים ודרוש מאמץ נוסף כדי להבטיח תקשורת חלקה וברורה. ידוע ששבתאי הוא השליט של הקריירה של הטלה, אפשרי שהשילוב מרקורי- שבתאי ידרוש מאמץ משמעותי ותקשורת בחיים המקצועיים. אולם, יש לתכנן את ההחלטות ויהיה נבון לדחות אותן לאמצע החודש. אחרת, החודש אתם פעילים מה שיכול להביא לתגמולים בפעילויות היומיומיות, ובמיוחד בשני העשורים הראשונים של החודש. מבחינה כספית, היזהרו, במיוחד, על הכסף השייך לכם ואחרים יכולים להחליט כמו שותפים, בני זוג ועוד.

אהבה וזוגיות

ונוס, כוכב האהבה, נמצא בבית האהבה והשמש בבית התשוקה והמיניות שלכם. עם כזה שילוב לא נפגשים לעיתים קרובות, אז נצלו זאת ככל שאתם יכולים! עכשיו, לפי הורוסקופ חודשי, אתם מושכים את תשומת הלב של המין השני, מקרינם חום וחושניות ואפשר לפתות ללא מאמץ. ההזדמנויות בתחום האהבה הן רבות מאי פעם. ההתנהגות במישור הרומאנטי היא נלהבת, אולי קצת מוגזמת, עם רגשות עזים ובשפע. ירח חדש בתחילת החודש יכול לסמן את תחילתה של אהבה חדשה או הצתה מחדש של רגשות מקשר קודם. ונוס והירח יחד יכולים להביא הישג או אירוע משמח בתחילת החודש. הזווית בין אוראנוס וונוס מבטיחה חדשות והפתעות נעימות בשבועיים הראשונים של החודש.

בריאות

על פי תחזית אסטרולוגית חודשית, לא צפויות להיות בעיות בריאות. גם אם המצב הפיזי הוא קצת ירוד, בשבועיים הראשונים של החודש, הבריאות תהיה מספיק טובה כדי לאפשר למזל טלה לבצע פעילות פיזית על פי רצונו. המצב הנפשי עשוי להיות קצת חסר מנוחה בגלל פחדים או חששות מסוימים. יש גם מתח נפשי בתודעה ובתפיסה של הדברים.


מספר הצפיות בעמוד זה: 2,840
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...