מזל טלה הורוסקופ חודשי אוקטובר 2016

מזל טלה הורוסקופ חודשי אוקטובר 2016בני מזל טלה על פי הורוסקופ חודשי מתחילים את חודש אוקטובר 2016 עם הרבה אנרגיה, אבל זה מצריך הרבה וסבלנות . הדברים מתרחשים מהר סביבכם וזה דורש חשיבה ויכולת הסתגלות כדי להתמודד מול למצבים שונים. זה הכרחי למצוא איזון ולפעול על בסיס רעיונותיכם, רצונותיכם ואפילו מתוך הדחף של הרגע. תזכרו גם את הרצונות של יקיריכם.

קריירה וכסף

החודש מזל טלה יעבוד לא מעט, אבל התוצאות לא יאחרו להופיע. זה יהיה טוב לתקשר בפתיחות וביעילות עם הצוות שלכם, כדי שהכל יהיה שקוף לגמרי. בדרך זו, לעבודה יהיו תוצאות צפויות וכל המטרות תושגנה. יש להימנע, ככל האפשר מדיונים מיותרים וויכוחים. עם זאת, אל תפסיקו לתכננן תוכניות לעתיד כי בטוח יהיה מאבק כוח עם השותפים, עם סיכון חזק לעתיד. אם אתם רוצים קידום בעבודה, הסיכויים להצלחה הם במחצית השנייה של החודש. אתם אופטימיים וחותרים להשגת המטרות, על ידי עבודה יעילה על מנת למלא את משימותיכם. מבחינת הכסף, הדברים מתקדמים די טוב.

אהבה וזוגיות

בחיי הזוגיות מזל טלה יצטרך להתבסס, באמת, על תקשורת פתוחה. אסטרולוגיה חודשית ממליצה לכם לנסות להיות פציפיסטיים להימנע מקונפליקטים וללא קשר למצב לקבל את ההחלטות הנכונות. אל תתנו למשפחה להתערב ולהשפיע בכל מה שקשור למערכת היחסים במיוחד שלקרת סוף החודש ייתכנו בעיות בחיי הזוגיות. הרווקים במחצית השנייה של החודש יתחילו מערכת יחסים ארוכות טווח.

בריאות

לפי תחזית אסטרולוגית חודשית זה נראה שחודש אוקטובר 2016 הוא חודש מצוין מבחינת הבריאות. האנרגיה והמורל הם בשיא ושום דבר לא יעמוד בדרככם. עם זאת, עדיף לא להגזים ולא להסס לאמץ תזונה בריאה, להמשיך פעילות גופנית ולהעניק לעצמכם מספיק זמן לנוח.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,037
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...