מזל דלי: הורוסקופ פברואר 2015


הכוכב מרקורי נמצא בנסיגה על פי תחזית אסטרולוגית חודשית וזה יכול לגרום לשורה של מכשולים בלבול, או אי הבנות בתחום המקצועי. האגו של מזל דלי יכול לגרום למחלוקות במשפחה וזה הדבר האחרון הוא רוצה עכשיו: לתת למישהו את הצ'אנס לבקר את ביצועיו. יש לעכב החלטות צריך גם קצת סבלנות בכל מה שאתם עושים.

קריירה וכסף
הקריירה ויחסים של מזל דלי, על פי הורוסקופ חודשי, משתלבים זה בזה בין אם מדובר על עבודת צוות או מחקר משותף יש ההשפעה של התחושות על הבחירות המקצועיות ואתם זקוקים בסוג של תמיכה מצד בני זוגכם. אתם מחויבים לאנשים קשרים שלפעמים מגבילים את החופש שלכם ולפעמים מרגיז אתכם, אך בלי זה אי אפשר להתקדם הלאה. התקשורת עם אחרים משתפרת ולאחר תקופת למדי מעצבנת ומלאה אי הבנות. היקף העבודה רק עולה ומעכשיו אתם צריכים לצפות למספר חודשים של מתח הנגרם על ידי מצבים דחופים, קריטיים, קונפליקטים, אירועים או תאונות בעבודה.

אהבה וזוגיות
כנראה שאתם נושמים לרווחה כבר בתחילת החודש, כאשר מרקורי לפי אסטרולוגיה חודשית עוזב את בית האהבה שלכם. הוא הצליח לסבך קצת בחודשיים אחרונים את הדברים. כאשר מרקורי עוזב הוא לוקח איתו את המתחים ומשאיר אחריו כמה לקחים שלמדתם. אם המעבר של מרקורי בנסיגה לא תקף ישירות את הזוגיות, אבל השפיע על הפרטנר שלכם, מעכשיו הוא מתחיל למצוא את האיזון ואת הרוגע.

בריאות
החודש מביא הרבה עצבנות, חוסר היכולת להירגע ומתח עבור מזל דלי אשר יגיב ללא שום פרופורציה במצבים מסוימים. בעיות הקשורות לרכוש או נכסים או ויכוח משפחתי ייגרמו לכם לאי שקט מתמיד. גם ונוס יכול להביא את אי הנוחות בגלל חייהם הלא רגועים. אתם חייבים להיזהר עם התזונה, וממחלות של דרכי השתן. החודש הזה הוא מעולה עבור חידוש פעילות גופנית.

[google1]
[facebook_like_button]


XXX