מזל דלי: הורוסקופ נובמבר 2014


מזל

 

קריירה וכסף
במקרה של מזל דלי, החלק הראשון של פברואר מביא שינוי חברתי או שאיפה לדברים חדשים. לפי הורוסקופ חודשי מזל דלי יכול לקבל הזדמנות  להגיע ליעד מסוים מהר יותר, אולי דרך חבר. בכל זאת, יכול להיות שהדלי  מתלהב יותר מדי בעניין זה, ויהיו רק דיבורים על משהו לא ריאלי. אבל ללא ספק, תוכלו להשיג כמה דברים חשובים עבור הסובבים אתכם וגם עבורכם.

 

אהבה וזוגיות
מזל דלי חש מעט הקלה. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית, ונוס חידש את המסלול הישר, לכן, דברים מתבררים, זזים, תופסים תאוצה. את הדברים הקשורים למקצוע שאתם עושים עם בנאה מעניקים לכם הזדמנויות להגיע להישגים. מזל דלי יקבל תמיכה ממשפחתו במשהו שקשור לבית. במהלך החודש, הכספים שלכם תלויים הרבה בשותפויות (בני הזוג, שיתופי פעולה וכו ')חוזים. מרקורי, לפי אסטרולוגיה חודשית נמצא במסלול נסיגתי ויכול להחמיר, לעכב או לבלבל. לשים לב לתקשורת!

 

בריאות
יופיטר, נמצא בחודש הזה במיקום מיוחס, אשר מוודא שהדברים מסתדרים טוב או אם במקרה משהו לא טוב קורה, הוא יספק פתרונות או חלופות. לפי הורוסקופ הכל הולך לכיוון הנכון. עם כניסתו של ונוס ישר לבית האהבה, תהיה ההתלהבות מרעננת של רומנטיות. הסיכויים למצאו אהבה אם אין זוגיות הם טובים מאד. כמובן, תוכלו לשפר את חייכם לצד בן הזוג הקיים. גם הפעם התקשורת ממלא תפקיד חיוני בחיי האהבה.

[google1]
[facebook_like_button]