מזל דלי: הורוסקופ ינואר 2015


בני מזל דלי, במהלך המחצית הראשונה של חודש ינואר 2015 יהיו די עמוסים. על פי הורוסקופ חודשי ייתכנו עבור מזל דלי בעיות עם האנשים שסביבכם, אם הוא לא שולט בעצמו מספיק. לפני שאתם אומרים משהו חשוב לחשוב פעמיים, כי המילים שלכם עשויות לגרום לעלבונות ויכולות לפגוע גם באנשים הכי קרובים אליכם.

קריירה וכסף
חודש ינואר מעניק לכם פרספקטיבה חדשה במישור המקצועי. השמש מציבה את מזל דלי באור הזרקורים ומחזקת את עמדתו, לזכות בשבחים, פרסים ומחיאות כפיים. לפי אסטרולוגיה חודשית מרקורי מגיע עם רעיונות, כך שהצמד שמש – מרקורי הוא שילוב אשר מייצר תמונה של אדם אמין ובטוח בעצמו. הדלי יבסס  את הקריירה שלו עם ביצועים מושלמים. זה הו הזמן המתאים עבורו לקבוע יעדים לטווח ארוך, פיתוח אסטרטגיות, שיכולים להוביל להחלטות חשובות או לשיתוף פעולה. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית הדלי שמעוניין ללמוד משהו חדש זה הזמן לעשות זאת. מבחינה פיננסית, מזל דלי נכנס לתוך תקופה הדורשת זהירות.

אהבה וזוגיות
זה נראה שמדובר על תקופה רגועה בחיי הזוגיות, אף על פי כמה מחלוקת קטנות. הדלי מודאג לגבי נושאים די פרגמאטיים כגון: כסף, רכישות וכו'. מזל דלי שותף לאחריות ועבודות הבית ותומך בבני הזוג. במקרה של מערכת יחסים קבועה, התשוקה מתבטאת בכל הכוח. במקרה של מערכת יחסים חדשה קיימת תשוקה והרגשות הם מאוד אינטנסיביים, ובגלל זה התגובות שלו עשויות להיות מופרזות.

בריאות
התקופה היא הרווחית ביותר במונחים של בריאות. אין לכם בעיות כלשהן, ההפך, יהיו פתרונות בריאות במידת הצורך. תעשו כל פעולות שאתם אוהבים אבל לא להגזים ולא לשכוח כי החולשות עשויות להופיע מול הפיתויים והן עלולות לגרום לתופעות בלתי רצויות. תעשו ספורט, אימצו אוכל בריא ומגוון. תשומת לב לממתקים.

[google1]
[facebook_like_button]