מזל דלי הורוסקופ חודשי פברואר 2017

מזל דלי הורוסקופ חודשי פברואר 2017אולי מזל דלי צריך לחכות כשמדובר על השקעות או שיתופי פעולה, מפני שזה יכול להיות שלא הוא יהיה זה שירוויח מהם. לעת עתה, לפי המלצת הורוסקופ חודשי זה יהיה יותר טוב עבור מזל אריה לפעול לבד.

קריירה וכסף

הדברים אינם כשורה מבחינת הקריירה, כי מאדים הכוכב של פעולה ויוזמה מתחיל בנסיגה. לפי אסטרולוגיה חודשית אתם תצטרכו להתמודד עם חוסר קואורדינציה, מוטיבציה ואנרגיה, מצבי מתח ומשבר, אי הסכמות עם עמיתים לעבודה , אירועים לא נעימים ועוד. כדי להתמודד עם מצבים אלה, אתם צריכים לפעול בשלווה, להיות יותר מאורגנים וממושמע בכל הפעולות שתנקטו. עם זאת, לו כמה הזדמנויות לקידום והצלחה. מבחינה פיננסית, דברים הם בסדר גמור, אבל יש לשמור על הקיים והיזהרו במיוחד במחצית השנייה של החודש.

אהבה וזוגיות

בני מזל דלי לא יכולים לצפות להסכמה והרמוניה, וזה נכון לא רק עבור החודש הזה, אך עבור עוד כמה חודשים מעכשיו. מצד שני, אתם כן יכולים לצפות לתשוקה, רגשות חזקים, אתגרים ואקשן. אבל כל התקופה הזאת מלאת וויכוחים, סכסוכים, או אפילו פרידות. אם בני הזוג נישואים או לא הם יכולים לצפות להרבה עצבנות או קשיים.

בריאות

לפי תחזית אסטרולוגית חודשית עבור מזל דלי אין החודש איומים רפואיים גדולים. השמש נמצאת בקשת, ומעניקה לו חיוניות ואנרגיה. יתרה מזאת, הכוכב צדק עם שבתאי, מעניקים סיבולת מעולה לדליים. זהו חודש שבו אתם יכולים להשקיע קצת בבריאות: בדיקות שנתיות, לבקר את רופא השיניים, לקחת תוספי מזון, חברות בחדר כושר ועוד.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,023
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...