מזל דלי הורוסקופ חודשי פברואר 2016

מזל דלי נמצא בתקופה קדחתנית, לפי הורוסקופ חודשי, תקופה שבה הוא מרגישים לחץ מכל הכיוונים. הגיע הזמן ללמוד לבצע את השינויים הדרושים במקום העבודה, לקבל החלטות לגבי האבולוציה שלכם מבחינה מקצועית. כרגע, ההצלחה שלכם תלויה בתדמית ובאמינות.

 

 

 

קריירה וכסף
בנושא הכספים הכל זורם במהירות: עסקאות, רווחים, רכישות וכו’. כל מה שקשור לכסף אפשרי במהלך החודש הזה, אבל לא הכל מומלץ. זה לא רעיון טוב, שמזל דלי ייקח הלוואה כדי לממן יוזמה חדשה. מצד שני, על לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל דלי יכול לחדש בתקופה הזאת יוזמה ישנה יותר אשר לא ממש אותה. כל הספקולציות או כל הרווחים שהושגו ללא עבודה הם דברים אשר יובילו בסופו של דבר להפסדים. בנוסף, רצוי שדלי לא יערבבו נושא הכסף עם אהבה או ידידות, כי גם כאן יפסידו. היעדים המקצועיים של מזל דלי מוכתבים על ידי כסף בלבד.

אהבה וזוגיות
הדלי , הוא בין המזלות המעטים, שמערכות היחסים שלו לא מושפעות יותר מדי על ידי כוכבי הלכת. אם זאת, בחלק הראשון של החודש יהיו קצת בעיות בזוגיות של מזל דלי , אולי בגלל כסף, הוצאות או השקעות, אבל המתחים לא נמשכים הרבה זמן, אז הוא לא צריך לדאוג. באופן כללי, על פי אסטרולוגיה חודשית מזל דלי מתקשר טובה עם בני זוגו. יהיו שיחות לא רק פנים מול פנים, אבל גם שיחות טלפון והודעות רומנטיות. אם יש לכם מערכת יחסים חדשה או מלאת תשוקה, אתם צריכים למנוע עימותים, כי זה יכול להיגמר רע.

בריאות
בגלל ונוס, הבריאות שלכם לא משהו החודש. על פי הורוסקופ חודשי מזל דלי יכול לסבול מהחמרה של מחלה ישנה, אשר אינה טופלה כראוי או מסימפטומים מוזרים.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,614
Rate this post