מזל דלי הורוסקופ חודשי ספטמבר 2016

מזל דלי הורוסקופ חודשי ספטמבר 2016עשרת הימים הראשונים של החודש לא נראים מבטיחים יותר מדי, אך לאחר מכן מזל דלי יכנס לתקופה מצוינת להתחיל פרויקט חדש או לנסות חוויה ייחודית. אתם גם תרגישו יותר נלהבים ומלאי אנרגיה.

קריירה וכסף

עבור אלה אשר יש להם עסק פרטי, בעיקר בחלקו הראשון של החודש לפי אסטרולוגיה חודשית יהיו מספר הזדמנויות שלא ציפו להן. בנוסף לבני מזל דלי תהיה גם אנרגיה וגם את ההבנה שיש לנצל את הרגע, כך שהרווחים הפיננסיים לא יאחרו להופיע. עבור אלה אשר עובדים כשכירים תהיה תקופה בלי יותר מדי בעיות. אתם נהנים משיתוך פעולה ואינם צפויים שינויים גדולים. עבור חלק מהשוורים תהיה הזדמנות למצוא עבודה בשכר טוב יותר.

אהבה וזוגיות

החודש תצטרכו להתמודד עם נושאים די רגישים. בני מזל דלי לפי תחזית אסטרולוגית חודשית סביר להניח שיתקלו מצבים מלחיצים מאד. השפעה של כוכב הלכת נוגה מיטיבה תחסם על ידי השמש. לפיכך, בתחילת החודש, אתם תהיו רדיקלים הרבה יותר מהרגיל ועצבניים מעט יותר. באמצע החודש בני מזל דלי יהיו במצב לקבל החלטה עם השפעה לטווח ארוך. עליכם להחליט לבחור בין אובייקטיביות השכלי או לשמוע את קולו של הלב.

בריאות

הורוסקופ חודשי של מזל דלי חוזה תקופה מתוחה עבורו. אתם מרגישים עומס ומתח וזה מוביל לעצבנות וחוסר סבלנות. תנסו להבליג ולנוח ובעיקר לנהל חיים מאוזנים.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,452
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...