מזל דלי: הורוסקופ חודשי נובמבר 2013

מזל דלי מרוצה למדי מהביצועים שלו בתקופה האחרונה, עכשיו יש ההזדמנות להזכיר לעצמו זאת. במישור הרגשי, הוא נמצא בתקופה שבה האושר יחייך לו שוב. זה החודש של האהבות הגדולות או חזרה לאהבה ישנה. אם אתם כבר מעורבים במערכת יחסים, אתם יותר קשובים, ויותר מעורבים במערכת היחסים. אם אתם עדיין רווקים, אתם אולי תוכלו למצוא פרטנר נפלא.

קריירה וכסף
בית הקריירה, על פי אסטרולוגיה חודשית מזל דלי, מראה כאילו שמדובר על תקופה מבחינה מקצועית, שבה מזל זה יכול לבנות עמיד מוצק עם מאמץ, זה נכון, אבל כל זה שווה. העובדה שבתאי נמצא בבית הקריירה של מזל דלי מבשר על שנים עמוסות, עם תחומי אחריות רבים, שבהן לפעמים הדברים מסתדרים מהר יותר  ולפעמים לאט יותר. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל דלי, בחודשים הבאים, מרקורי הוא במחזור של התקפלות בבית הקריירה של מזל זה, יחד עם שבתאי. השילוב הזה כרוך בקשיים מסוימים הקשורים לחינוך, בחינות, משא ומתן, מסמכים, מידע ותקשורת. ייתכן שתצטרכו לעשות כמה נסיעות קשורות לעבודה או לקחת החלטות מסוימות, שאינן קלות ולהגיע למצב של חוסר שקט. המצב הכלכלי הוא מספק, אבל בכל זאת להיזהר תמיד.

אהבה וזוגיות
מאדים, הוא כוכב של פעולה ותשוקה, נכנס בסוף אוגוסט בית היחסים של מזל דלי והוא מגרה באופן נמרץ כל היחסים עד אמצע חודש הבא. זה אומר שהשבועיים הראשונים של החודש הזה הם פעילים ומלאי אירועים. מאדים מזמין מזל דלי להתנהג בלהט, לקחת יוזמה, ולכבוש. זה ביטוי, על פי  הורוסקופ חודשי מזל דלי, של התלהבות נטו, אך יכול לגרום לפזיזות, אימפולסיביות וחיפזון. מאדים תצית את הניצוץ של התשוקה, אבל הוא מעורר גם חוסר הרמוניה. בהתאם לנטייה של מאדים בבית היחסים, מזל דלי יוכל לחיות תקופה סוערת או לוהטת, או תקופה סוערת ולוהטת באותו זמן! העובדה שמרקורי הוא שליט בית המיניות של מזל דלי, והוא נמצא במצב עדין, זה עשוי להצמיח בלבול, תסכולים, חסימה או יכול לגרום לאירוע שעשוי להשפיע על התדמית של מזל דלי.

בריאות
לכוכב צדק בבית הבריאות של מזל דלי יש אפקט מגן ונותן הרבה כוח. אולם, על פי הורוסקופ חודשי מזל דלי, יופיטר יכול לגרום ללחצים על מערכות שונות בגוף: מערכת העיכול, בלוטת התריס ועוד.

[google1]
[facebook_like_button]