מזל דלי הורוסקופ חודשי מרץ 2016

על פי תחזית אסטרולוגית חודשית השמש נמצאת למזל דלי ואתם מרגישים הכי בנוח לעבוד קשה ולמלא את המשימות שאתם מקבלים. מזל דלי יהיה מאוד עסוק ואתם צריכים לעשות רשימה של כל הדברים שאתם צריכים לעשות כדי לא לשכוח שום דבר. אתם מלאי אנרגיה ותנופה וזה נראה כאילו ששום דבר לא יכול לעצור אתכם.

 

 

 

קריירה וכסף
אסטרולוגיה חודשית מבשרת על תקופה עם הרבה מתח עבור מזל דלי. תהיה לכם הרבה עבודה, וזה נראה שהמצב הוא מאוד מתוח. הדרישות הן גדולות ודחופות והדברים יכולים לקבל תפניות בלתי צפויות, כאשר שאתם מצפים הכי פחות לזה. תצטרכו להתמודד עם קשיים בתאום המאמצים שמובילים להשלמת הדברים או לגבי היעילות הרצויה בתחום העבודה. החלק הראשון של החודש מביא אתו תחושה של חוסר סיפוק, בעוד שהחלק האחרון של החודש נראה יותר חיובי ויכול להביא הישגים, לרבות מבחינה כספית.

אהבה וזוגיות
החודש ברמת היחסים הוא חודש חיובי מאוד, אולי הכי טוב של השנה. על פי הורוסקופ חודשי ונוס חוזר למסלול ישר ובכך מסתיימת התקופה של סיבוכים, חסימות וחוסר יעילות. לאחר תקופה לא שקטה, סוף, סוף מזל דלי יכול להסיק מסקנות ולהמשיך בדרכו  בהתלהבות. זה נראה שוונוס מעניק לכם את המתנות שהוא יודע להעניק, כלומר: אהבה, כיף, מצב רוח טוב.


בריאות
למרבה הצער הלחץ ייתן את אותותיו. נסו לא לקחת על עצמכם יותר מדי משימות בעבודה או בבית. תנצלו כל רגע פנוי לצאת לטיול, להירגע עם המשפחה. ההשפעה של מאדים תסייע, ובאופן כללי המצב הפיזי והנפשי הוא טוב. תהיו זהירים מאוד בכל זאת כי יש סיכון של תאונות.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,376
Rate this post