מזל דלי: הורוסקופ חודשי, מרץ 2014

מזל דלי יכול לאפשר לעצמו לפעמים רגעים קטנים של פינוק. הקשיחות לא תעזור לו בשום דבר מכל מה שאתם רוצים לעשות או להשיג.
כל מה שאתם צריכם זה פשוט להקשיב, לתקשר, להיות יותר גמישים וההצלחה היא במרחק נגיעה.

קריירה וכסף
חודש מרץ 2014, לפי הורוסקופ חודשי נראה חודש מלא מזל. מזל דלי עובד עם יעלות והנאה והרווחים רק זורמים. מרגישים את נוכחותם של יופיטר וונוס. יש לכם אנרגיה ועמיתים לעבודה יעריכו זאת, אפילו יהיו הצעות של שיתופי פעולה של מיזמים חדשים וחוזים. בזכות מרקורי, מזל דלי פועל מצוין, הרעיונות זורמים ואתם מצליחים להספיק הכל לפי לוח הזמנים. קשיים ומכשולים קטנים יכולים להתרחש לבני מזל דלי אשר לומדים. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית יש לטפל בזהירות בכל קשר עם אנשים, נסיעות מטעם העבודה, כי כנראה יביאו אי הנוחות או תקריות.


אהבה וזוגיות
אסטרולוגיה חודשית מבשרת על חודש מלא באהבה בחיי של בני הזוג. הם נהנים מהרמוניה ואושר מרומם. הנוכחות של ונוס ומרקורי, זה יעזור לכם מאוד. פשוט אתם מקרינים אושר, בולטים בקלות וללא מאמץ יכולים לפתות כל אחד. במקביל, לפי הורוסקופ אתם זקוקים לאהבה, רוך וקרבה. תקבלו הצהרות אהבה ומחמאות ואתם מרגישים מצוין עם זה. שימו לב, אתם עלול לפעול לחטא ובקושי לשלוט על עצמכם מול הפיתויים השונים.

בריאות
מבחינת הבריאות אתם מרגישים פשוט מעולה. יש לכם הרבה אנרגיה, מקרינים חיוניות ומצב רוח טוב, במיוחד בחצי הראשון של מרץ 2014. עם זאת, לא להגזים, כדי שהדברים הדברים לא יצאו מכלל שליטה. רצוי להיות פיכחים, אימצו דיאטה בריאה, מאוזנת, במיוחד אל תגזימו עם ממתקים, דברים שומניים בעלי ערך קלוריים גבוה. אל תשכחו להקדיש הזמן עבור פעילות גופנית ומנוחה כדי לטעון את הסוללות.

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=27LcTivdE0s