מזל דלי: הורוסקופ חודשי, מאי 2014


החודש בני מזל דלי סקרנים לראות עד כמה אתם יכולים להתחמק מחובות מכל סוג שהוא. אי אפשר לומר שלא תחיו כמה רגעים ייחודיים, אבל תחשבו את המחיר שאתם תיאלצו לשלם בהמשך על זה. ראו אם אתם מוכנים לסכן כל כך הרבה.

קריירה וכסף
לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ונוס חוזר למסלול הישר לבית הקריירה של מזל דלי וזה יכול להביא להקלה, הבהרה, חזרה למצב נורמאלי. התופעה תשתקף באופן חיובי במישור הכלכלי, על ידי סכום כסף שתקבלו בצורה של החזר כסף. עבודת צוות ושיתוף פעולה של מזל דלי מקבלים הם מספקים ורווחים יותר. זה יהיה טוב לנצל את התקופה הזו כדי לנסות לחזק את מעמדכם ואת התקציב כי מאדים בנסיגה עד האמצע מאי 2014 הדברים עשויים לא להיות בדיוק לפי מה שתכננתם.


אהבה וזוגיות
במאי אתם יכולים לצפות תחייה מחודשת של החיים הסנטימנטאליים. כוכב הלכת ונוס, בעל הבית של בני הזוג דלי, לפי אסטרולוגיה חודשית. אם בשבועות האחרונים היו במצבים יוצאי דופן, חסימות או עיכובים, במאי 2014 מתחילים להופיע ופתרונות והבחרות. החברים שלכם עשויים להיות מועילים עם טיפים, עם גישור או בכל דרך אחרת. השתתפות בחיים החברתיים או פעילויות קבוצתיות שונות, כל זה יכולים לתרום לזוגיות וליחסים טובים.

בריאות
האזהרה לגבי מצב הבריאותי של מזל דלי נשארת בתוקף גם בחודש הזה. על פי המלצת הורוסקופ חודשי דורשה תשומת לב רבה מבחינת הטיפול במחלות ויש להגן על הגוף. תחפשו דרכים חדשות להילחם במתח ולהימנע מדיאטות דראסטיות!

[google1]
[facebook_like_button]



httpvh://www.youtube.com/watch?v=iVdDxu7xu1c