מזל דלי: הורוסקופ חודשי ינואר 2014

עבור מזל דלי זאת לא תקופה מצוינת, כך שיהיה לטוב להימנע מהתחייבויות שמעל יכולותיו. לאחר אמצע החודש המזל יכול להיות בצד שלכם. שיפורים יכולים להתרחש במקום העבודה ובתוך המשפחה. אבל לפחות מדובר על חודש טוב במונחים כספיים. גם יכול להיות שהרבה פעמים אחרים, ככל הנראה, לא יסכימו עם הרעיונות של מזל דלי. זאת הסיבה שעל פי הורוסקופ חודשי מזל דלי יגיע לדיונים סוערים.

קריירה וכסף
הקריירה היא המטרה מספר אחת החודש ואתם מרכזים את כל תשומת הלב לכיוון הזה, מה שיעניק לכם סיפוק רב. לא שהדברים פשוטים, בכלל לא, אבל יש לכם הרבה כוח בעבודה, מטרה מדויקת ואסטרטגיות מוצלחות ומלא רעיונות. הרעיונות של מזל דלי פשט באים בסרט נע והם מתוחכמים ויצירתיים.על פי אסטרולוגיה חודשית מזל דלי עובר תקופה פורייה מאד בתחום הקריירה שלו. כל העבודה שלו וכל מה שהוא עושה כרוך, גם אם הוא פרודוקטיבי, בלחצים גדולים, התנגשויות וויכוחים רבים. החודש עבור מזל דלי בתחום הקריירה יכול להיות מלא באירועים. מבחינה כספית מדובר על חודש משגשג.

אהבה וזוגיות
וונוס כוכב האהבה, השמש שליטה של בית האהבה של מזל דלי ומרקורי שליט המיניות של הדלי, סגורים בבית ה – 12. על פי תחזית אסטרולוגית מזל דלי לא באמת יכול להשפיע על הדברים שקורים לו. באופן מסורתי, תצוגה כזאת של כוכבי הלכת מבשרת בדידות, אכזבות, אהבה בלתי אפשרית, הבגידות, טראומה, תסכול רגשי או בעיות העלולות להשפיע על זוגיות. לפעמים, תצוגה כזאת חוסמת: שום דבר לא קורה, החיים של בני הזוג הם סוג של חיים חסרי תחושה. אבל המצב ישתפר בהדרגה.

בריאות
כל מה שמופרז יכול להיות האויב הגדול מבחינת הבריאות החודש. לפי הורוסקופ חודשי מזל דלי חייב לנסות לא להגזים כי כל הגזמה יכולה ליצור בעיות.

[google1]
[facebook_like_button]