מזל דלי: הורוסקופ חודשי יולי 2015

החודש לפי הורוסקופ חודשי מזל דלי יכול להתקדם באופן משמעותי בעבודה, אבל הוא יצטרך לעבוד הרבה שעות בתקופה זו. לאחר אמצע החודש גם הרווחים הכספיים יהיו גדולים יותר. המאמצים שאתם עושים כעת יביאו בעתיד רק לדברים טובים.

קריירה וכסף
אומנם על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל דלי יהיה מאד עמוס בגלל העבודה האינטנסיבית והמתוחה אבל אתם מצליחים להתגבר על כל הקשיים. אתם מצליחים כי אתם מאד מאורגנים, עם סדר עדיפויות ברור ופועלים ברוגע ובדיפלומטיה. מבחינה פיננסית, הכסף שלכם "יחליק" בין האצבעות בקלות רבה מדי. קודם אתם חייבים לשלם את חובותיכם ולא לקנות כל דבר.

אהבה וזוגיות
בחודש הזה יהיו לא מעט סכסוכים. אתם גם תהיו מעורבים בסוג אחר של יחסים ולא בהכרח במערכת היחסים עם בני זוגכם וזה מגביר את הסיכון של מתחים במערכת היחסים עם בני הזוג הוא גבוה מאוד. לפי אסטרולוגיה חודשית מזל דלי יגיב בעצבנות על כל דבר אך יכול להיות שגם בני זוגו יגיבו יגיבו באימפולסיביות.

בריאות
תהיו ערניים וקשובים לכל בעיות הבריאותיות, מפני שמרקורי נמצא בנסיגה וסטורן נמצא בבית בריאות וכתוצאה יש לנהוג במתינות. בגלל שבעיות בריאות יכולות להתרחש בכל העת אל תיקחו על עצמכם סיכונים ואימצו תזונה בריאה ופעילות גופנית שתעשה לכם רק טוב.

[google1]
[facebook_like_button]