מזל דלי הורוסקופ חודשי דצמבר 2016

מזל דלי הורוסקופ חודשי דצמבר 2016הביטחון העצמי של מזל דלי ירד החודש וזה יגרום לו לאלף מחשבות. אתם תוציאו סכום גדול של כסף כדי לנסות להרגיש טוב יותר, אבל זה לא יעצור את ההמולה שבמוחו. הפתרון הוא להתמודד עם הדבר שגורם לו להיות פחות בטוח ביכולותיו.

קריירה וכסף

המצב השלילי במישור הרגשי תפוצה עם המצב הטוב מבחינה מקצועית. הנוכחות של השמש בבית הקריירה של מזל דלי מביאה הצלחה. במקום העבודה מזל דלי מוערך, המוניטין והביטחון העצמי יגדילו והכל מתקדם לכיוון הנכון. לשים לב לנתונים סביב 17 בדצמבר כאשר הכוכב מרקורי יכול להשפיע לרעה על עסקאות כספיות מסוימות. זה יהיה יותר טוב שלא לסגור עסקאות או שותפויות בתקופה זו. לפי הורוסקופ חודשי הכסף לא יהיה חסר ובמידה שתתנהלו בחוכמה לא יהיו בעיות גדולות בתחום הפיננסי.

אהבה וזוגיות

החודש במישור הסנטימנטאלי, למרבה הצער, לא יהיו זמנים הכי טובים עבור מזל דלי. יופיטר, שנמצא ביחסים מתוחים עם אוראנוס, מאדים ופלוטו ולזה תהיה השפעה שלילית על חיי של בני הזוג. אתם תהיו יותר מתוחים, תרגישו כל הזמן לחוצים, מרוגזים. בחלק הראשון של החודש לפי תחזית אסטרולוגית חודשית הנוכחות של ונוס מביאה רצון להיות לבד, הרגשה של אכזבה, במידה מסוימת בלבול. שימו לב איך אתם פועלים, לא לזרוק המילים שתתחרטו עליהן מאוחר יותר.

בריאות

לפי אסטרולוגיה חודשית במחצית הראשונה של החודש עלולות להתרחש בעיות במערכת הנשימה, מערכת העצבים, כמו גם כמה בעיות הנוגעות לתנועה. החלק האחרון של החודש מביא עמו ירידה אנרגטית, עם צורך במנוחה ומצבי רוח. לכן, יש להימנע מקיצוניות מכל הסוגים, אימצו אורך חיים מאוזן ובריאה, גם בעבודה וגם באוכל.


מספר הצפיות בעמוד זה: 2,950
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...