מזל דלי: הורוסקופ חודשי דצמבר 2013

אם אתה בני מזל דלי לפי הורוסקופ חודשי מזל דלי יזכה בחודש מאוד טוב עבורו. אתם תתקדמו גם מבחינת מקצועית וגם ברמה האישית. הדלי יכול להרוויח מן השיתוף עם אנשים בעלי השפעה.

קריירה וכסף
בין יופיטר, בתוך בית העבודה של דלי ושבתאי ממוקם בבית הקריירה, המוניטין של הדלי פורח והוא יצליח מאד. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל דלי הישג הישגים שהם כעת חשובים לעתידו. הצמד יופיטר – שבתאי יחזק את הקריירה שלכם מכיוון שעכשיו ניתן להבחין טוב יותר מהם יעדי החיוניים והמשאבים כדי לעסוק רק בדברים החשובים באמת.
הניסיון שצברתם עד כה כבר מוכר לכולם  והסמכות שלכם רק מתחזק כל הזמן. יש לכם שיקול דעת מצוין שיכול לזהות הזדמנויות טובות ולבצע מהלכים בהתאם.

אהבה וזוגיות
לפי אסטרולוגיה חודשית מזל דלי, כוכב וונוס נמצא בזווית לא חיובית עבור חיי האהבה של מזל דלי והוא נוטה להדגיש את העצב בחיים הרגשיים: אכזבות, בגידות, פרידות, בדידות, אהבה בלתי אפשרית. עבור חלק מבני מזל דלי, וונוס בבית השניים עשר יכול לבשר על סיפור האהבה סודית, כנראה משהו אסור.
בתקופה של שבועיים האווירה היא די שלילית, אך השמש עשויה להסוות זאת על ידי האופטימיות, של פעילות חברתית ושל ידידות. תנצלו את כל זה עד כמה שאפשר, תינינו ממנעמי החיים בשניים כדי לחזק את מערכת היחסים שלכם!

בריאות
על ציר הבריאות של מזל דלי קיימים ניגודים בין יופיטר, ונוס ופלוטו, אשר פועלים במשך כמה חודשים. כל זה יכול ליצור בעיות במיוחד בשל הקיצוניות וחולשות מול כל מני דברים ובשל יחסי תלות.
כמו כן, על פי הורוסקופ חודשי מזל דלי, קונפליקטים ממושכים יכולים לייצר מצב של אי נוחות פסיכולוגית וזה יכול להשפיע על הבריאות.

[google1]
[facebook_like_button]