מזל דלי: הורוסקופ חודשי אוגוסט 2015

עבור מזל דלי החודש עלולות להתעורר בעיות קשורות מאבק בתוך המשפחה. לפי תחזית אסטרולוגית חודשי מזל דלי יפגוש אנשים חדשים רבים, גם במשגרת העבודה וגם בזמן הפנוי. האגו שלכם בכל התקופה הזאת רק הולך ותופח וזה לא מבשר דברים טובים.

קריירה וכסף
זאת תהיה תקופה עמוסה גדושה במצבי חירום, במכשולים, ביריבות, בתככים ובעוינות. זה לא יהיה פשוט עבור מזל דלי, אבל יש תקווה בקצה המנהרה כי שבתאי ייתן לכם את הסבלנות, את העקשנות ואת החוכמה, כדי להתגבר על הכל ולצאת מזה עם ראש מורם. ליתר ביטחון תגבשו תוכנית גיבוי למקרה שהדברים פונים לנתיב שונה מזה שאתם תכננתם. כאשר מדובר על הכסף אסטרולוגיה חודשית חוזה תקופות עם עליות ומורדות ושיפור במחצית השנייה של החודש.

אהבה וזוגיות
הדלי, הוא בין המזלות המעטים, אשר מערכות היחסים שלו לא כל כך מושפעות על ידי כוכבי הלכת. אם זאת, בחלקו הראשון של החודש יהיו בעיות בזוגיות, אולי בגלל כסף כמו הוצאות או השקעות. המתחים לא ימשכו הרבה זמן, אז מזל דלי לא צריך לדאוג יותר מדי. באופן כללי, על פי הורוסקופ חודשי התקשורת בזוגיות היא טובה, כך שיהיו לא רק שיחות פנים מול פנים, אלא גם שיחות טלפון והודעות רומנטיות. אם יש לכם מערכת יחסים חדשה או מלאת תשוקה, אתם צריכים למנוע עימותים, כי זה יכול להיגמר רע.

בריאות
עם הבריאות לא משחקים ויש לעמוד על המשמר מפני שמרקורי ומאדים מתחילים לסגת. זה נראה כאילו זאת ת יהיה תקופה די עצבנית והגוף שלכם יהיה תחת מבחן. לכן, יש להימנע מקיצוניות, לעשות פעילות גופנית, להקדיש מספיק זמן למנוחה, ולמצאו ושיטות הרפיה ורגיעה כדי לשחרר את המתחים.

[google1]
[facebook_like_button]