מזל דלי: הורוסקופ דצמבר 2014


אם אתה בני מזל דלי לפי הורוסקופ חודשי תזכו בחודש מאוד טוב. אתם תתקדמו גם מבחינת מקצועית וגם מבחינה סנטימנטאלית . הדלי יכול להרוויח משיתופי פעולה עם אנשים בעלי השפעה.

קריירה וכסף
אסטרולוגיה חודשית מבטיחה חודש מוצלח עבור מזל דלי. השמש היא במזל דלי ומעניקה לו אנרגיה ושאפתנות. אתם מוערכים כמנהיג, על היכולת הארגונית, על היכולת להניע אחרים, ועל הכישורים המקצועיים. מזל דלי מציג את עצמו כאדם אמין ועם ביטחון עצמי, בוגר ורציני, אשר יודע מה שהוא עושה. עבור מזל דלי החודש יהיו הזדמנויות אשר יחזקו את המעמד שלו. מבחינה פיננסית ייתכן שהחודש מזל דלי ירווח כסף נוסף או רכוש שעליו הוא ניהל מאבק, אבל מומלץ מאוד שימנע מכל מעשה לא חוקי. עליו להיזהר מנוכלים, גנבים, מצבי עמימות, במיוחד בחלקו הראשון של החודש.

אהבה וזוגיות
החודש הזה הוא החודש החיובי ביותר עבור הדלי מכל שנת 2014. השמש ומרקורי נמצאים בבית האהבה של מזל דלי דבר אשר מביא הרמוניה, נטייה לרומנטיקה, מיניות ושביעות רצון מהחיים הסנטימנטאליים. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית ייתכן שתהיה לכם אהבה חדשה או סיפור אהבה ישן שחוזר. התקשורת ממלאה תפקיד חיוני במקרים האלה. תפיקו את המרב מהחודש הזה מלא ברומנטיקה.

בריאות
כל מה דבר שהוא מוגזם יכול להיות האויב הגדול מבחינת הבריאות החודש. מזל דלי חייב לנסות לא להגזים כי כל הגזמה יכולה ליצור בעיות שאפילו לא חשבתם עליהן.

[google1]
[facebook_like_button]