מזל דלי: הורוסקופ אפריל 2015


על פי תחזית אסטרולוגית חודשית הכוכב מרקורי נמצא בנסיגה, דבר אשר יכול לגרום לשורה של קשיים מקצועיים, בלבול ואי הבנות. האגו של מזל דלי יכול לגרום למריבות במשפחה. הדבר האחרון שאתם רוצים עכשיו זה לתת למישהו את ההזדמנות לבקר את הביצועים שלכם. יש לצפות גם לעכב החלטות, אבל צריך קצת סבלנות.

קריירה וכסף
הקריירה ויחסים של מזל דלי, על פי הורוסקופ חודשי, משתלבים זה בזה ואתם זקוקים בסוג של תמיכה מצד בני זוגכם. אתם מחויבים לאנשים שלפעמים מגבילים את החופש שלכם וזה מרגיז אתכם, אך בלי זה אי אפשר להתקדם הלאה. התקשורת עם אחרים משתפרת, על פי אסטרולוגיה חודשית לאחר תקופת למדי מעצבנת ומלאה אי הבנות. היקף העבודה רק עולה ומעכשיו אתם צריכים לצפות למספר חודשים של מתח הנגרם על ידי מצבים דחופים, קריטיים, קונפליקטים, אירועים או תאונות בעבודה.

אהבה וזוגיות
כבר בתחילת החודש אתם תהיו נלהבים יותר, חיי הזוגיות הם יותר אינטנסיביים, צבעוניים ומרגשים יותר. אבל, לפי הורוסקופ חודשי, מאדים נמצא באופוזיציה עם אוראנוס, אז להיזהר! לאלה שרווקים יש סיכויים שבחודשים הבאים יהיה סיפור אהבה מדהים. אבל יהיו שסיפור האהבה יהיה מלא מצבים לא נעימים. הסימנים הראשונים על איזה סיפור אהבה זכיתם יתחילו לצוץ כבר בסוף החודש. תיזהרו!

בריאות
מרקורי יוצא מההשפעה של שבתאי בחודשיים האחרונים, כך שהמצב הבריאותי הכללי הוא עכשיו הרבה יותר טוב, הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית. מזל דלי ישים לב שהאופטימיות חוזרת ומצב הרוח הולך ומשתפר. אם יש לכם בעיה בריאותית, החודש הזה יכול להביא פתרונות לכך.

 

[google1]
[facebook_like_button]