מזל דגים הורוסקופ חודשי פברואר 2017

מזל דגים הורוסקופ חודשי פברואר 2017לפי הורוסקופ חודשי מזל דגים נכנס לחודש עם הרבה מזל שבו הוא יכול להתקדם. ייתכן שההתקדמות בקריירה תהיה לאחר אמצע החודש, כאשר אדם סמכותי או מישהו עם בתפקיד חשוב יכול לעזור לכם. אתם מרגישים מלאי ביטחון ובשליטה בכל דבר שתעשו. וסמכותכם מול אחרים רק הולכת וגדלה.

קריירה וכסף

בין יופיטר, בתוך בית העבודה של הדגים ושבתאי ממוקם בבית הקריירה, המוניטין של הדגים פורח והוא יצליח מאד. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל דגים הישג הישגים שהם כעת חשובים לעתידו. הצמד יופיטר – שבתאי יחזק את הקריירה שלכם מכיוון שעכשיו ניתן להבחין טוב יותר מהם יעדי החיוניים והמשאבים כדי לעסוק רק בדברים החשובים באמת. הניסיון שצברתם עד כה כבר מוכר לכולם והסמכות שלכם רק מתחזק כל הזמן. יש לכם שיקול דעת מצוין שיכול לזהות הזדמנויות טובות ולבצע מהלכים בהתאם.

אהבה וזוגיות

מרקורי, ניכנס לבית הזוגיות בתחילת החודש. בחודשיים אחרונים הדגים עברו אכזבות, בגידות או אילוצים מסוימים, מחסומים או סיבוכים הקשורים לבני הזוג זוג או בזוגיות. לפי תחזית אסטרולוגית חודשית השמש יוצאת והאהבה יכולה לפרוח תחת הקרניים החמים שלה. יש לכם קסם, או לפחות ככה חושבים אחרים. אם אתם מחפשים אהבה, אתם תמצאו אותה ואם יש לכם זוגיות יציבה, היא תהיה הרמונית יותר.

בריאות

עם מאדים במזל דגים, לפי הורוסקופ החל מהחודש תרגישו שיש לכם יותר כוח. אבל אתם עלולים לחוש, במקביל, שאתם נסערים יותר, חסרי סבלנות, עצבנות.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,153
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...