מזל גדי הורוסקופ חודשי דצמבר 2016

מזל גדי הורוסקופ חודשי דצמבר 2016בימים הראשונים של החודש, לפי הורוסקופ חודשי מזל גדי נמצא במצב רוח מדיטאטיבי ונוטה להתבוננות פנימית. מזל גדי מעוניין יותר מבעיות של אלה שלידו וייתכן שיעשה פשרות למענם. עם זאת, אל תנסו להיות מעורבים בסיפורים שלהם, אם לא מבקשים עזרה. בנוסף, תסמכו יותר על האינטואיציה, במיוחד אם אחדים נוטים לנצל את אדיבותכם.

קריירה וכסף

בחודש הזה אסטרולוגיה חודשית מכריזה על רווחים כספיים. הרבה כסף מגיע ממקום העבודה שבו יהיה שיתוף פעולה עם עמיתים לעבודה. הבוסים יעריכו את שאיפות ויכולות של מזל גדי. החניכה של שבתאי יקל על פיתוח שותפויות ועסקים. זה יהיה זמן טוב להתחיל עסק, אם אתם רוצים את זה. צפויים גם רווחים נוספים שיגיעו מקרובי משפחה רחוקים יותר.

אהבה וזוגיות

יופיטר, נמצא בחודש הזה במיקום מיוחס, אשר מוודא כי הדברים עובדים טוב או אם זה קורה במקרה משהו לא טוב, יספק פתרונות או חלופות. לפי אסטרולוגיה חודשית הכל הולך לכיוון טוב. עם כניסתו של ונוס ישר לבית האהבה של מזל גדי, תהיה ההתלהבות מרעננת של רומנטיות. הסיכויים למצאו אהבה אם אין זוגיות אתה חבר הם טובים מאד. ואם יש אתם יכולים למצוא עוד אחת! או, כמובן, תוכלו לשפר את חייכם לצד הזוג הקיים כבר.

בריאות

בחלקו הראשון של החודש אתם תהיו קצת יותר עצבניים וחסרי חיוניות. העצה שלנו היא לנסות להירגע, לנצל את הרגעים הפנויים ולצאת לטבע. יש לאכול יותר ירקות ופירות שיעניקו לכם יותר אנרגיה. בחלק השני של החודש אתם תהיו שמחים ורגועים יותר. תיזהרו, יש סיכון של פציעות או תאונות הנגרמות על ידי חוסר תשומת לב או פזיזות.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,053
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...