מזל בתולה הורוסקופ חודשי פברואר 2017

מזל בתולה הורוסקופ חודשי פברואר 2017החודש בני מזל בתולה סקרנים לראות עד כמה אתם יכולים להתחמק מחובות מכל סוג שהוא. אי אפשר לומר שלא תחיו כמה רגעים ייחודיים, אבל תחשבו את המחיר שאתם תיאלצו לשלם בהמשך על זה. ראו אם אתם מוכנים לסכן כל כך הרבה.

קריירה וכסף

אסטרולוגיה חודשית מכריזה על חודש מוצלח, כי השמש מעניקה לדגים אנרגיה, שאפתנות ואומץ. במקום העבודה אתם מוערכים במיוחד בגלל האיכויות של מנהיג ומארגן, בגלל היכולת להניע אחרים, והיכולות אישיות והמיומנויות. כולם שמים לב שמזל בתולה הוא אדם אמין, רציני ובוגר. עבור מזל בתולה יהיו הזדמנויות שיחזקו את מעמדותיו ויביא יוקרה. המישור הפיננסי מבטיח הכנסה נוספת של כסף. בעיקר בחלקו הראשון של החודש יש להיזהר ממעשים בלתי חוקיים או לא מוסריים, מגנבים ומצבים לא ברורים.

אהבה וזוגיות

היחסים נראים יותר טוב החודש מאשר בחודשים הקודמים. האי הנוחות בבית נראה שתיעלם, גם אם יש עוד דברים שצריך לפתור, הם יכולים להיפתר לאט, בסבלנות וברוגע. צפויה להיות הצלחה או הגשמה נפשית, לפי הורוסקופ חודשי, כי שבתאי, שהוא השליט של בית הזוגיות, מקבל עזרה מיופיטר הנהדר. זה מעיד על התקדמות, שגשוג ורווחה, והכל מוקדש לזוגות הנישואים. יש גם חדשות טובות עבור אלה המחפשים אהבה: אהבתכם דופקת על הדלת.

בריאות

החודש מביא הרבה עצבנות, חוסר היכולת להירגע ומתח עבור מזל בתולה. על פי תחזית אסטרולוגית חודשית מזל בתולה יגיב ללא שום פרופורציה במצבים מסוימים. בעיות הקשורות לרכוש או נכסים או ויכוח משפחתי ייגרמו לכם אי שקט מתמיד.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,397
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...