מזל אריה הורוסקופ חודשי פברואר 2017

מזל אריה הורוסקופ חודשי פברואר 2017החודש מזל אריה מרגיש הכי טוב כאשר ימצא במקומות ידועים לו וידבר עם אנשים שהוא מכיר היטב. האריות על פי תחזית אסטרולוגית חודשית ירצה לבלות הרבה זמן בבית, עם בני המשפחה והימנע ככל האפשר לצאת מחוץ לאזור הנוחיות שלו. אם אתם מתעצבנים, תהיה לכם נטייה להגיב באופן מוגזם.

קריירה וכסף

הנוכחות של השמש בבית הקריירה של מזל אריה, לפי הורוסקופ חודשי מבשרת אפשרויות להתקדמות והישגים במישור המקצועי. תהיה לכם את היכולת להתארגן ולפעול בנחישות במצבים מלחיצים, דבר אשר יביא את הכבוד של העמיתים והבוסים. תרגישו יותר בטוחים בעצמכם, כדי ללכד את הצוות סביבכם ובכך תוכלו להשיג את המטרות. העצה שלנו היא להמשיך פרויקטים שכבר התחלתם ולא ליזום פרויקטים חדשים בתקופה זו. הפריסה שנוצרה על ידי השמש יכולה להיות מועילה מאוד עבור האריה אשר מחפש עבודה.

אהבה וזוגיות

עד 23 לחודש בית האהבה ושל הזוגיות של אריה נמצא תחת ההשפעה של ונוס. הכוכב ההרמוניה,ה חושניות והרומנטיקה ישפיע לטובה על היחסים. לפי אסטרולוגיה חודשית, זה הזמן להשלים עם בני הזוג, אם אתם נמצאים בקונפליקט קטן איתם, לתקשר באופן יעיל יותר, כדי לחזק את הקשר. לאריות הבודדים שי סיכויים גדולים לפגוש מישהו בחייהם. בהתחשב בהיבטים של אסטרולוגיה זה אפשרי לפגוש מישהו במקום העבודה או קשור למקום העבודה. חשוב לתת אמון בכם, בכוחו של הפיתוי ולצאת לדרך.

בריאות

לפי הורוסקופ יהיה חודש מלא אירועים ואתם מקרינים אנרגיה. עם זאת, לא להגזים ולשים לב למצב הבריאותי האישי. זה אומר, שיש לאמץ תכנית עבודה יעיל ומאוזן ולהקדיש הזמן לפעילות פיזית ומנוחה. יש להימנע, ככל הניתן מתנאים כגון קור, לחות, רעש, מתח וכו'. יש לשים לב רבה לתזונה. אז, כדאי להיות מפוכחים ולפועל באופן רציונאלי לטובתכם.


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,031
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...