מזל אריה הורוסקופ חודשי ספטמבר 2016

מזל אריה הורוסקופ חודשי ספטמבר 2016יש אפשרות שאירוע יוצא דופן יפתיע לטובה את מזל אריה. אתם תהיו מאוד מודאגים לגבי העתיד אבל נחושים להשיג את חלומותיכם. תנסו לתכנן את הדברים ולחשוב טוב איך אתם יכולים להגיע למטרות. הדבר הכי מומלץ הוא  ולנסות לראות את התמונה הכללית של המצב.

קריירה וכסף

חודש יולי מביא שבעות רצון בין אם מדובר על משאבים כלכליים, בין אם מדובר על מתנות. כל זה כתוצאה מרווחים עקביים, מהשקעות או שיתופי פעולה. הפעולות של מזל אריה הן יעילות במיוחד בעבודה בצוות. השיא בתחום הקריירה יהיה לפי תחזית אסטרולוגית חודשית בשבוע האחרון של החודש, כי שבתאי נכנס למזל אריה. לאחר מכן תהיה תקופה ארוכה שבה האינטרסים המקצועיים של האריה יהיו ממוקדים בעיקר בצלחה, רווחים וכוח.

אהבה וזוגיות

מדובר על חודש מלא אהבה, רומנטיקה ואפילו תשוקה. עבור אריות החודש יהיה חודש מעניין, מלא צבע, רעד, אבל, באותו הזמן, מזל זה מנסה להסדיר את העניינים על בסיס מוצק יותר או להניח את אבן הפינה של יוזמה משותפת שלה חשיבות רבה. לפי אסטרולוגיה חודשית השמש נמצאת בבית היחסים של האריות ויצטרף גם מרקורי. אתם עלולים לקבל חדשות או יהיו שינויים, אבל הם נועדו להסדיר, או ליתר דיוק להבהיר היבטים מסוימים שלמערכת היחסים.

בריאות

לא נראות בעיות בריאותיות עבור האריה במהלך חודש יולי, אלא שזה יכלו להיות חרדות. מומלץ לפי הורוסקופ חודשי להירגע. אתם יכולים לשבת ולדבר עם מישהו על מה שמדאיג אתכם .


מספר הצפיות בעמוד זה: 3,563
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...