מזל אריה הורוסקופ חודשי אוקטובר 2016

מזל אריה הורוסקופ חודשי אוקטובר 2016החודש הזה מביא איתו אתגרים ושינויים בכל מני תחומים. מזל אריה מתחיל את החודש עם הרבה אנרגיה אבל לא הולך שולל אחרי הגל, אך כדי שהדברים יתגלגלו כמו שהוא רוצה כדאי לשמור על קור רוח ולהיות סבלניים.

קריירה וכסף

מדובר על חודש די פעיל במקום העבודה. בעקרון, לפי הורוסקופ חודשי מזל אריה הוא אופטימי ונחוש למלא את המשימות. אפילו אם תהיה לו הרבה עבודה, שום דבר לא נראה לו בלתי אפשרי, כי הוא יעשה שימוש בכל ממה שיש לו: כריזמה, אנרגיה, רעיונות חדשניים, מקוריות. הנטייה שלכם היא לעשות דברים לבד, אבל תנסו גם ליצור קשרים בכדי לקבל עזרה מהסובבים אתכם. מבחינה כלכלית, אין לכם סיבה לדאוג.

אהבה וזוגיות

על פי תחזית אסטרולוגית חודשית אתם תנסו לתקשר בפתיחות עם בני זוגכם ולבלות יותר זמן איתם. פרטיות, רגש, רצון, שימחה יכולים לשפר המון את מערכת היחסים. גם הימנעות מהתנגשויות עם בני המשפחה עשויה להיות מועילה לזוגיות. ועד דבר, אל תתנו לחברים ובני המשפחה לנהל את חיי האהבה שלכם. חשוב שתהיו מוערכים בגלל האישיות שלכם.

בריאות

למרות שלפי אסטרולוגיה חודשית אין שום בעיות בתחום הבריאות על מזל אריה לנסות לאמץ חיים מאוזנים יותר. אל תיקחו  שום סיכון ותהיו זהירים בהפעלת כל מני חפצים. להיות גם רואים הגשמת פעילויות ופעולות. נסו ליצור איזון בין חיי משפחה ועבודה, כך שיהיה לכם מספיק זמן למנוחה ורגיעה. ואחרון אחרון חביב, לעשות פעילות גופנית ותזונה לנקוט יותר בריאה.


מספר הצפיות בעמוד זה: 2,690
Rate this post



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...