לוכד חלומות יכול לספר לנו על העתיד

לוכד חלומות יכול לספר לנו על העתידלוכד חלומות יכול לשמש אתכם בתור התחלה סתם בתור אמצעי קישוט מגניב והיסטורי לחדר שלכם, אך האם אתם באמת מכירים את כל היכולות הטמונות בו? לוכד חלומות אינדיאני מתואר על גבי ההיסטוריה בתור אחד האמצעים השימושיים ביותר עבור האינדיאניים לגירוש וסילוק חלומות רעים. האפשרות של פתרון חלומות על ידי אנשי מקצוע לא הייתה זמינה באופן טבעי באותם שנים, ולכן הפתרון הנגיש והפשוט ביותר עבור האינדיאניים היה להתקין לוכד חלומות מעל המיטה וכך על פי האמונה לגרום לחלומות הרעים להיתפס ברשת ועם עלות השמש גם להסתלק.

לוכד החלומות הפך להיות נגיש במיוחד ברוב החנויות כיום, בכל משפחה יש לכל לוכד חלומות משמעות אחרת ישנם משפחות הרואים בו אמצעי נחמד לתוספת לחדר – ויש משפחות שהפכו את אותו לוכד חלומות ממש כמו באמונה האינדיאנית לאמצעי לגירוש חלומות רעים בין אם עבורם או בעבור הילדים שלהם. כך שמה שבטוח זה שלוכד החלומות נמצא איתנו כבר המון שנים, ועם מסורת אי אפשר להתווכח בשום צורה.


מספר הצפיות בעמוד זה: 5,987
Rate this page



הורוסקופ תשע"ח
הורוסקופ תשע"ח

אסטרולוגיה שנתי תשע"ח קובע כי במישור הפוליטי צפויים לא מעט שינויים, כמובן שלא יהיו אלה שינויים הרי גורל אך מדובר בשינויים משמעותיים בהחלט לעומת ...

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות