השפעת ההורוסקופ על הבית שלנו

Home Horoscopeאסטרולוגיה נוטה לנתח אנשים על פי התכונות אשר מנחות אותם במהלך היומיום וכתוצא מזה יש לנו הורוסקופ יומי, שבועי, חודשי או שנתי עבור כל מזל בגלג המזלות. הבית שלנו מושפע בהרבה אנרגיות שונות ולא פעם קורה שיש גם השפעות לא טובות כאשר הסרת עין הרע היא אחד צהם.
אך ישנה גם תחזית אסטרולוגית אשר מנסה לנתח את דפוסי ההתנהגות של אנשים במהלך שהותם בסביבה הנוחה ביותר להם – בבית שלהם. הניתוח מתבצע על פי התכונות אשר מובילות כל מזל.

 

מזל טלה
בני מזל טלה מתאפיינים בעיקר בהתלבטויות שלה. הם לרוב יבלו את מרבית חייהם בדירות שכורות על מנת לא להיות מחויבים לשום אדם – מדובר באנשים ספונטניים שיכולים לעבור ממקום למקום במהירות שיא.

מזל שור
אמונות תפלות קיימות תמיד, אך בני מזל שור אינם מפחדים מהם. השוורים אוהבים בעיקר בתים בקומות נמוכות ולא פחות חשוב להרגיש שייכות על הבית. הם לא יהססו להשקיע על בית על מנת לקנות אותו – גם תמורת לקיחת משכנתא.

מזל תאומים
חייהם של בני מזל תאומים מתאפיינים בעיקר בחוסר רצונם להיות לבד, כך גם במסגרת הביתית שלהם. הם יעדיפו לארח אורחים ולא להיות לבד אך לרוב הם יעדיפו להיות האורחים ולא המארחים.

מזל אריה
כל מי שמבקר בבתיו של בן מזל אריה יכול לעשות עין הרע. הרצון העז להוכיח את עצמו גורמים לבני מזל אריה לרכוש רהיטים ובתים יוקרתיים ככל הניתן על מנת להרשים ככל הניתן ולהרגיש מעל כולם.

מזל סרטן
אחת האהבות הגדולות של בני מזל סרטן הינה אספנות. הם מאוד רכושניים לחפצים שלהם ומשתדלים לא לזרוק דבר. במהלך ביקור בבית שלהם ניתן למצוא חפצים שעבור בעל הבית הינם בעלי ערך נוסטלגי רב.

מזל בתולה
בני מזל בתולה ידועים כמארחים מצוינים ונדיבים במיוחד, אך לרוב הם אוהבים להיות אלה אשר מתארחים. לרוב הם אוהבים להיות בסביבה הביתית שלהם ולכן מרבית הפעמים הם מעבירים את חדר העבודה שלהם אל הבית עצמו.

מזל מאזניים
חוסר הרצון להיות מעורב גורמים לבני מזל מאזניים להיות חסרי שייכות לבית שלהם. הם לא אוהבים לריב או להסתכסך ולכן ימנעו מליצור קשר עם השכנים.

מזל עקרב
בני מזל עקרב ידועים כסרבנים לא קטנים, בכל הנוגע לסביבה הביתית שלהם הם בדיוק אותו הדבר – ילחמו על הדעות שלהם, דבר שלעיתים יגרום להם למריבות וסכסוכים עם השכנים אך יעזרו לפיתוח הבניין בכל סיטואציה שתעלה.

מזל קשת
תחושת השייכות לבית אינה קיימת אצל בני מזל קשת. הקו המנחה את הבית שלהם הינו כמה שפחות רהיטים וכמה שיותר מרחב ונוף. הם אינם אוהבים לשהות בבית ותמיד יחפשו דרכים לבלות מחוץ לבית.

מזל גדי
העבר משפיע מאוד על בני מזל גדי בעיצוב הבית שלהם, הם אוהבים סגנון עתיק וישן על פני החידושים והטכנולוגיה. המשפחה תופסת מרכיב עיקרי בחייהם ולעיתים יעברו לגור עימם כאשר יתבגרו.

מזל דלי
בני מזל דלי ידועים כאנשים חברותיים ופתוחים עבור כולם. ביתם משמש כסוג של מקום התאספות ודיונים עבור כל הנושאים העולים על סדר היום. עקב הביקורים הרבים הבית לא מסודר ומתאפיין בבלגן.

מזל דגים
תחושת הקיפוח אשר מנחה את בני מזל דגים תאפיין אותם גם בבית שלהם. הם יעבדו קשה ואחר כך יעירו שהם עושים הכל. אף פעם לא יהיה ניתן לספק אותם.


מספר הצפיות בעמוד זה: 6,892
5/5 - (1 vote)


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות